خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز :

رسیدن به دولت فرهنگی نیاز به از خودگذشتگی دارد

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۸۹۶

مدیرکل اداره فرهنگ وارشاداسلامی البرز گفت: ۵ میلیارد ریال برای فعالیت‌های فرهنگی هنری استان از نهادها ی مختلف کمک جذب کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از البرز،علی خیلدار،مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، در دیدار با انجمن هنرهای تجسمی استان البرز با بیان این مطلب افزود: ما باید از فرهنگ دولتی عبور کنیم و به دولت فرهنگی برسیم و در این مسیر مجبور به ازخودگذشتگی هستیم.

مدیر کل ارشاد استان البرز در ادامه ضمن تاکید بر نیاز به هماهنگی بیشتر بین انجمن‌های هنری مختلف در استان و مخصوصا انجمن هایی که به حوزه هنرهای تجسمی مرتبط هستند، توصیه کرد: نمایندگان شهرستانی انجمن هنرهای تجسمی دراولین فرصت تعیین  شوند وبه اداره های شهرستانی معرفی شوند.  

کمک به برگزاری جشنواره تجسمی فجر وبرگزاری آن توسط انجمن از دیگر درخواست های اعضای انجمن بود که خیلدار قول دادکلیه برنامه های تجسمی راباهمکاری ومیدان داری انجمن های هنری برگزار شود.

درپایان این دیدار خیلدار وعده تحویل گالری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان به انجمن هنرهای تجسمی ومحل مناسب برای استقراراین تشکل را در اداره کل داد.

همچنین پیشنهاد شد درحوزه‌های مرتبط پیشکسوتان هنرهای تجسمی شناسایی شوند و مراسم تجلیل از ایشان بعداز ماه صفر برگزار شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز