خبرگزاری کار ایران

صبح امروز رخ داد؛

انفجار در مسیر خودروی پلیس‌راه جون‌آباد زاهدان/حادثه تلفات جانی نداشت

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۳۷۰

صبح امروز در مسیر خودروی پلیس راه جون آباد زاهدان انفجار صوتی رخ داد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز سیستان وبلوچستان، حوالی ساعت ۹ و ۴۵ دقیقه صبح امروز در مسیر اکیپ پلیس راه زاهدان - خاش یک تله انفجاری صوتی منفجر شد.

این اکیپ در حین تردد به سمت پاسگاه پلیس راه «جون آباد» با این تله انفجاری برخورد می‌کنند که خوشبختانه در این حرکت مذبوحانه اشرار صدمه‌ای به هیچ یک از نیروهای پلیس وارد نشد.

گفتنی است پاسگاه در مسیر زاهدان به خاش قرار دارد.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: این انفجار، هیچگونه خسارت جانی و مالی در بر نداشت.

سرهنگ  احمد طاهری، در تشریح جزئیات دقیق این خبر گفت: برابر گزارش عوامل پلیس راه زاهدان - خاش مبنی بر شنیده شدن صدای انفجار در 5 کیلومتری پاسگاه جون آباد در محور مواصلاتی زاهدان - خاش، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی صحنه مشخص شد، صدای انفجار متعلق به یک شی صوتی بوده که توسط افراد ناشناس در کنار پل رو گذر واقع در روی جاده کار گذاشته شده است.

وی افزود: این انفجار هیچگونه خسارت جانی و مالی در بر نداشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز