خبرگزاری کار ایران

سازمان هواشناسی هشدار داد:

احتمال آبگرفتگی و طغیان رودخانه‌ها در استان‌های شمالی

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۰۳۷

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: به دلیل شدت و تداوم بارش طی امروز و فردا احتمال وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر عمومی در استان‌های گیلان، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی وجود دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی سازمان هواشناسی، برای امروز و فردا در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، همچنین ارتفاعات شمالی استان‌های سمنان، خراسان رضوی، برخی مناطق خراسان شمالی، اردبیل و شمال آذربایجان‌شرقی ابرناکی، بارش باران، گاهی همراه با رگبار و رعد و برق پیش‌بینی شده است.

معصومه احمدی کارشناس هواشناسی با اشاره به بارندگی در نوار شمالی‌کشور برای بخش‌هایی همچون استان آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، ارتفاعات شمالی استان سمنان، بخش هایی از استان خراسان شمالی و شمال استان خراسان رضوی بارش باران همراه با رعد و برق، وزش باد و کاهش نسبی دما را پیش بینی کرد.

وی برای برخی از مناطق وقوع پدیده تگرگ را دور از انتظار ندانست.

به پیش بینی وی، برای امروز و فردا نیز شدت بارندگی‌ها می‌تواند منجر به آب گرفتگی معابر عمومی، طغیان و بالا آمدن آب رودخانه‌ها شود.

احمدی در بخش هایی از استان‌های گیلان، اردبیل و شمال استان آذربایجان شرقی چنین وضعیتی پیش بینی کرد.

بر اساس پیش بینی ها، شدت بارش طی امروز و فردا در استان‌های گیلان، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی خواهد بود که از بعدازظهر روز جمعه( ۷ مهرماه) به تدریج از شدت بارش در مناطق فوق کاسته می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز