خبرگزاری کار ایران

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با ایلنا:‌

حاشیه‌ها توسعه بدنبال ندارد/ کهگیلویه و بویراحمد را با هم می‌سازیم

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۳۸۲

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه حاشیه‌ها هیچگاه توسعه بدنبال نداشته اند، اظهار داشت: حاشیه ها تمام توان و وقت را برای فراهم نمودن بسترهای توسعه می گیرد.

علی محمد احمدی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: رسانه‌ها نقش ارزنده‌ای در جلوگیری از انتشار حاشیه‌ها در جامعه داشته و می‌طلبد برای توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد این نقش پررنگ تر از گذشته باشد.

وی با بیان اینکه باید بپذیریم وقتی برای جدال بر سر مسائل حاشیه‌ای در استان کهگیلویه و بویراحمد نداریم، خاطرنشان کرد: راه توسعه این استان در همدلی و همراهی است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: همراهی و همدلی‌ها می‌تواند سرعت توسعه را در این استان شتاب بخشید و نباید به سمت و سویی رفت که سبب کندشدن سرعت قطار توسعه شود.

احمدی با اشاره به برخی دغدغه‌های خود در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:‌ متاسفانه این استان با وجود تمامی ظرفیت ها از محرومیت های فراوانی رنج می برد.

وی گفت: خروج کهگیلویه و بویراحمد از این رنج ها با تلاش و همدلی و همراهی‌ها صورت می‌گیرد و بدون شک حاشیه ها نمی‌تواند عامل خروج استان از رنج ها باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از رسانه های این استان خواست در کنارش باشند تا بتواند با همکاری آنان سرعت توسعه را شتاب بخشیده و دردهای مردم را کم کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز