خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

آخرین وضعیت کودک مفقود شده رودبار جنوب/ تماس مشکوک با خانواده ابوفاضل

asdasd
کد خبر : ۵۳۴۸۲۱

درحالی که 6 روز از مفقودشدن کودک رودبار جنوب می‌گذرد با تماسی از سوی فردی ناشناس امیدها برای یافتن این کودک 5 ساله افزایش یافت.

عذرا بامری زهکلوک در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: پنجشنبه گذشته 16 شهریور ماه به همراه شوهر و پسر 5 ساله‌ام ابوفاضل برای تفریح به روستای چاه بهمن بخش‌جازموریان رفته‌بودیم که پس از آب‌تنی پسرم لباسهایش را پوشاندم و بعد از چند لحظه که قدری از ما فاصله گرفت، ناگهان ناپدید شد.

مادر ابوفاضل افزود: بلا‌فاصله پس از این اتفاق تمامی مردم آن منطقه به همراه ما به جستجو برای یافتن پسرم را آغاز کردند ولی کوچکترین اثری از وی نیافتیم و بدلیل صعب العبور بودن منطقه مدتی طول کشید تا ماموران جمعیت هلال احمر شهرستان رودبار جنوب و نیروی انتظامی به محل رسیدند.

 وی گفت: در این 6 روز نیروهای امدادی و انتظامی و مردمی در حال جستجوی کودکم هستند ولی متاسفانه تاکنون هیچ اثری از فرزندم پیدا نشده و همسرم در این شش روز هنوز یکساعت به خانه برنگشته و در حال جستجوی فرزندمان است.

مادر کودک مفقود شده اظهار داشت: روز گذشته طی تماسی مشکوک از سوی یک فرد ناشناس، وی مدعی شد که فرزندمان پیدا شده و تحویل شورای منطقه شده ولی بعد از پیگیری ها متوجه شدیم این خبر صحت ندارد.

وی در بخش پایانی سخنان خود گفت: 6 روز سخت و آزار دهنده بر ما گذشته و بی خبری از فرزندم ما را به شدت آزرده خاطر کرده و امیدوارم هرچه زودتر خبری از ابوفاضل پیدا کنیم و نگرانی‌هایمان پایان یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز