خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان دلفان:

۱۵ هزار متر مربع فضای بهداشتی و درمانی در حال احداث است

asdasd
کد خبر : ۵۳۳۰۶۴

فرماندار شهرستان دلفان تاکید کرد: ۱۵ هزار متر مربع فضای بهداشتی و درمانی در حال احداث است که تا نیمه اول سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید

به  گزارش خبرگزاری ایلنا در لرستان، جعفر طولابی در مراسم گرامیداشت روز به‌ورز و تجلیل از به‌ورزان شهرستان دلفان با بیان اینکه به‌ورزان در واقع پیشگامان عرصه بهداشت و ارائه‌دهنده خدمات ارزشمند در راستای سلامت و ارتقا سطح زندگی  قشر زحمت‌کش، تلاش‌گر و صادق روستایی هستند، گفت: نقش به‌ورزان در سلامت جامعه هم از بعد کمیت و هم از بعد کیفیت، حجم و وسعت کار، شرح وظایف و دیگر مسائل و موضوعات  حائز اهمیت است.

فرماندار شهرستان دلفان افزود: وظیفه و خدمات‌دهی به‌ورزان مرز، زمان و مکان نمی‌شناسد و از قبل از شکل‌‌‌‌گیری جنین شروع و تا زمانی که فرد در قید حیات است و همچنین در کلیه محیط‌ها اعم از خانواده، اجتماع، مدرسه، کار و روستا را شامل می‌شود در واقع اقدامات به‌ورزان خط مقدم مبارزه با بیماری‌هاست.

وی به نقش به‌ورزان در آموزش و آگاهی بخشی عمومی اشاره کرد و اظهار داشت: این تلاش‌ها و اقدامات موجب تسهیل و به حداقل رساندن مشکلات و موانع  بهداشتی پیشگیری، صرفه‌جویی و کاهش هزینه‌های درمانی است.

فرماندار دلفان افزود: در دولت اول تدبیر و امید در قالب طرح تحول سلامت و با تلاش‌های استاندار اقدامات ارزشمندی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان در زمینه تجهیزات، نیروی انسانی و توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی جهت ارتقای سطح خدمات بهداشتی و درمانی صورت گرفته است.

طولابی با بیان اینکه خدمات قابل توجهی در حوزه شهرستان درخصوص توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی در دست اقدام است، تصریح کرد: ۱۵ هزار متر مربع فضای بهداشتی و درمانی در حال احداث است که تا نیمه اول سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید و امسال در کمیته برنامه‌ریزی بالغ بر هزار و ۵۶۰ میلیون تومان جهت تامین تجهیزات و توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی اختصاص یافته است.

انتهای پیام/
حسام شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز