خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان مطرح کرد:

تمام اهتمام خود را برای تحقق شعارهای رئیس‌جمهوری بکار می‌بندیم

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۷۷۶

استاندار گیلان گفت: تمام اهتمام خود را باید براساس تحقق اهداف، شعارها و برنامه‌های اعلام شده از سوی دکتر روحانی بکار ببندیم .

به گزارش ایلنا از رشت، محمدعلی نجفی صبح امروز در مراسم آغاز ویژه برنامه‌های هفته‌ دولت در گلزار شهدای رشت که با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، با تبریک آغاز هفته‌ بزرگداشت دولت و با گرامیداشت یاد و خاطره‌ شهیدان رجایی و باهنر شهدای دولت، شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و دفاع از حرمین افزود: شهدای گیلانی در مقاطع مختلف بویژه در دفاع از حرمین در مسیر حرکت سرو سالار شهیدان حضرت اباعبدا... الحسین (ع) گام برداشتند.

وی ضمن خیرمقدم به دکتر نوبخت به عنوان نماینده‌ هیأت دولت گفت: دکتر نوبخت به عنوان افتخار گیلانیان در دولت و به نمایندگی از هیات دولت با علاقمندی برای افتتاح پروژه‌ها به گیلان سفر کردند.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه امروز مجدداً با آرمان‌های بلند شهدا میثاق می‌بندیم، اظهار داشت : امیدواریم با عنایات خداوند متعال بر عهد و پیمانی که با شهدا بستیم استوار بمانیم.

وی بر لزوم گام برداشتن در مسیر تحقق شعار و برنامه‌های رئیس جمهور و دولت تأکید و تصریح کرد : گیلانیان با حضور بیش از 83 درصدی در پای صندوق‌های رأی و همچنین رأی 70 درصدی آنان به برنامه‌های دکتر روحانی اعتماد مجدد کردند.

وی افزود : تمام اهتمام خود را باید براساس تحقق اهداف، شعارها و برنامه‌های اعلام شده از سوی دکتر روحانی در ایام انتخابات بکار بندیم.

استاندار گیلان با اشاره به سفر دکتر روحانی در ابتدای سالجاری به گیلان گفت : در این سفر بیش از 2 هزار و 500 میلیارد تومان افتتاح پروژه‌ها را داشتیم.

وی خاطر نشان کرد : در ایام هفته‌ی دولت امسال شاهد بهره‌برداری از هزار و 174 پروژه‌ی عمرانی و تولیدی بزرگ و کوچک با اعتباری بالغ بر هزار و 226 میلیارد تومان خواهیم بود که بخشی از آنان امروز و فردا بدست دکتر نوبخت افتتاح می‌شود.

 نجفی به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ارائه خدمات دولت به مردم از سوی کارگزاران اشاره و خاطر نشان کرد : در پی 4 سال گذشته خدمات بزرگی از سوی دولت تدبیر و امید به اجرا گذاشته شده که کارگزاران و مدیران دستگاه‌های اجرایی با جدیت آنرا برای مردم بازگو کنند.

وی بر لزوم حضور میدانی مدیران در جمع مردم تأکید و تصریح کرد : از فرصت ایامی همچون هفته‌ دولت باید در گزارش عملکرد به مردم کمال بهره را ببریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز