خبرگزاری کار ایران

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

تلاش می‌کنیم مسابقات پرورش اندام از سیما پخش شود

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۹۷۹

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از پیگیری و تلاش برای پخش رقابت‌های پرورش اندام از سیما خبر داد.

به گزارش ایلنا، فدراسیون پرورش اندام تا قبل از سال 1384 زیر نظر فدراسیون وزنه‌برداری فعالیت می‌کرد که باحمایت دکتر « محسن رضایی » به فدراسیونی مستقل تبدیل شد.

پس از سال‌ها از این اتفاق، دوباره دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، میزبان تعدادی از قهرمانان و پیشکسوتان این ورزش و تعدادی از اساتید ورزش در دانشگاه‌ها بود.

در ابتدای جلسه، تعدادی از قهرمانان از عدم پوشش خبری اخبار مربوط به مسابقات پرورش اندام در صدا و سیما گلایه داشتند و خواستار انعکاس بیشتر خبرهای این رشته در رسانه ملی شدند.

پس از صحبت‌های حضار، محسن رضایی ورزش پرورش اندام را نماد قدرت و زیبایی دانست و خاطر نشان کرد: این نماد قدرت، راهی برای رسیدن به زیبایی معنوی و باطنی است و ما باید بخشی از فرهنگ ایرانی و دینی خود را به وسیله قهرمانان پرورش اندام به جهانیان بشناسانیم.

وی در ادامه افزود: با «علی عسگری»، ریاست سازمان صدا و سیما برای پوشش بهتر اخبار مسابقات صحبت خواهیم کرد تا شاید ورزش پرورش اندام که به نوعی می‌توان گفت مادر تمام ورزش هاست، برای پخش از سیما شرایط بهتری پیدا کند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، همچنین قول مساعد برای پیگیری مشکلات موجود در جامعه پرورش اندام را داد.

گفتنی است رشته پرورش اندام در سال‌های اخیر یکی از موفق‌ترین رشته‌ها در زمینه مدال آوری بوده‌است، اما علی رغم این افتخار آفرینی ها هنوز مورد توجه و حمایت صدا و سیما قرار نگرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز