خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان تاکید کرد:

سنگینی مسئولیت خبرنگاران در قبال باورها و اعتقادات مردم جامعه

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۳۱۴

استاندار زنجان گفت: خبرنگاران در قبال باورها و اعتقادات مردم، شفاف سازی نسل آینده و اخلاق جامعه مسئول هستند.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از زنجان، اسدالله دوریش امیری استاندار زنجان شب گذشته (17 مرداد) در اختتامیه جشنواره مطبوعات با تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: کسی که آگاه تر باشد، مسئول‌تر است.

وی به رسالت خبرنگاران برای آگاه سازی مردم اشاره کرد و گفت: قلم خبرنگاران مسئولیت آگاه سازی ملت و شفاف سازی نسل را برعهده دارد و اگر درست استفاده نشود جامعه را به مخاطره می کشد.

مقام عالی استان با بیان اینکه خبرنگاران در قبال باورها و اعتقادات مردم مسوول هستند،ادامه داد: اگر اخبار مقرضانه اعتقادات مردم را بهم بریزد خبرنگاران مسئول هستند.

درویش امیری ادامه داد: خبرنگاران در قبال اخلاق جامعه هم مسئول هستند و می توانند به همه کمک کنند الگوی صحیحی از ارائه اخبار دقیق باشند.

در ادامه رئیس هئیت داوران سومین جشنواره مطبوعات و رسانه های استان زنجان هم اظهار کرد: مطبوعات استان زنجان از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

مهدی فرقانی به تعامل مثبت خبرنگاران با مسوولان استانی اشاره کرد و گفت: تمرکز مطبوعات استان بر مسائل محلی است.

به گفته وی، مطبوعات استان زنجان از اولویت های توسعه ای استان خود مطلع هستند و بدون غرض نسبت به انعکاس رویدادهای استان خود تلاش می کنند.

فرقانی در پایان با یادآوری اینکه انتقاد بدون مطالعه نمی تواند منشا آرامش آنان باشد، گفت: مسئولان هم بایستی نقدهای به جای رسانه ها را قبول کنند تا زمینه توسعه استان فراهم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز