خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی زنجان:

اولویت اصلی سرمایه‌گذاران وجود زیر ساخت‌ها است/ نقدینگی عمده مشکل واحدهای تولیدی

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۰۵۴

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان، گفت: وجود زیر ساخت‌ها برای ایجاد مراکز تولیدی اولویت اصلی برای سرمایه گذاری سرمایه گذاران در استان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، امیر حمید نیا امروز سه شنبه (17مرداد) در جمع خبرنگارن با ارائه گزارشی از عملکرد شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان، به مناسبت و گرامیداشت 21 مرداد روز ملی حمایت از صنایع کوچک اظهار داشت: در صدد احداث شهرک‌های صنعتی جدید در استان هستیم.

حمید نیا،  با بیان اینکه در استان زنجان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی ستاد تسهیل تشکیل شده است، ادامه داد: شاهد راه اندازی 179 واحد غیر فعال در استان برای فعالیت مجدد در چرخه تولید استان بودیم.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان، با اشاره به 150 واحد تولیدی خارج شده از چرخه تولیدی استان، افزود: 50 درصد واحدهای تولیدی استان با ظرفیت 50 درصد و بقیه زیر 50درصد تولیدی فعالیت  می کنند.

حمید نیا، عمده مشکل واحدهای تولیدی را مشکل نقدینگی عنوان کرد و گفت: بالغ بر 800 واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان وجود دارد.

وی،  با اشاره به  فعالیت بالغ بر 66واحد تولیدی در شرکت شهرکهای صنعتی اضافه کرد: یکی از زیر ساختهای  احداث شهرک صنعتی و ایجاد فضای های صنعتی  در زنجان وجود آب و برق است.

حمید نیا،  با اشاره به اینکه سرمایه گذاران تمایل به سرمایه گذاری در مراکز نزدیک به تهران را دارند،  اضافه کرد: شهرک صنعتی شماره 4، سلطانیه و کهناب در حال برنامه ریزی برای راه اندازی است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان، گفت: وجود زیر ساختها برای ایجاد مراکز تولیدی الویت اصلی برای سرمایه گذاری سرمایه گذاران  در استان است.

حمید نیا، راه  اندازی شهرک صنعتی زنجان شماره 4 و آی تی  را جزو اولویت‌های زنجان عنوان کرد و گفت: در صدد جذب سرمایه گذاران برای استان زنجان در راستای توسعه و رشد اقتصادی و صنایع هستیم.

این، مسئول درادامه خبر از خرید 82هکتاری زمین برای احداث شهرک صنعتی داد و گفت: برنامه ریزی شده از آب مصرفی شرکت راشا کاسپین بعد از تصفیه درحوزه  فضای سبز شهرک صنعتی استفاده شود.

به  گفته وی در شهرک کهناب بالغ بر  2 میلیارد و 200تومان هزینه شده است که منتظر مجوز هار زیست محیطی است.

حمید نیا،  با بیان اینکه 40 هکتار این شهرک آماده واگذاری و بهره بردرای است،  تاکید کرد: 18 هکتار زمین واگذار نشده در شهرک صنعتی شماره 1 زنجان داریم.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان،   در پایان تاکید کرد : سعی بر عدم واگذاری زمین در خارج از شهرکهای صنعتی استان داریم.
گفتنی است در پایان این جلسه به مناسبت گرامیداشت 17مرداد روز خبرنگار از خبرنگاران این حوزه نیز تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز