خبرگزاری کار ایران

پایگاه خبری پلیس اعلام کرد:

کشف 4 کیلو هروئین از متهم فراری در کرمانشاه/ دستگیری سارق حرفه‌ای

asdasd
کد خبر : ۵۲۰۴۸۲

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان کرمانشاه گفت: متهمی که به جرم اخلال در نظم و جرح عمدی شهروندان متواری شده بود، دستگیر و از مخفیگاه وی حدود چهار کیلوگرم هروئین کشف شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمد رستمی" اظهار کرد: به دنبال ارجاع پرونده ای از سوی دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه مبنی بر دستگیری فردی به اتهام تیراندازی، حمل و نگهداری سلاح شکاری، اخلال در نظم عمومی و ایراد صدمه و جرح عمدی با سلاح به سه شهروند، موضوع در دستور کار این اداره قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت شبانه روزی، متهم شناسایی و ماموران پلیس به منظور دستگیری وی اقدام کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بازرسی از منزل متهم حدود چهار کیلوگرم هروئین کشف شد که طبق اظهارات وی، محموله متعلق به بردارش بوده است، لذا محل اختفای وی نیز شناسایی و در عملیات ضربتی حین فرار از پشت بام منزل دستگیر شد.

سرهنگ رستمی خاطرنشان کرد: پرونده ای در این زمینه تشکیل شده و با هماهنگی مرجع قضایی موضوع تحت رسیدگی قانونی است.

محموله شکر، پوششی برای انتقال ۹۴ کیلوگرم تریاک

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از کشف ۹۴ کیلوگرم تریاک در یک کامیون حامل بار شکر خبر داد.

سرهنگ "حسین براری" در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات اطلاعاتی و رصد قاچاقچیان سابقه دار موفق شدند، یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان را شناسایی کنند.

وی افزود: با تلاش های شبانه روزی و تعقیب و مراقبت های مستمر، اعضای این باند شناسایی و حین انتقال محموله با استفاده از کامیون حامل شکر، دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه محموله از استان های جنوب شرقی کشور به مقصد استان کرمانشاه بارگیری شده بود، تصریح کرد: دو متهم دستگیر شده از اعضای اصلی این باند تهیه و توزیع موادمخدر هستند.

سرهنگ براری گفت:  در بازرسی از جاساز این کامیون ۹۴ کیلوگرم تریاک کشف شده است، متهمان پرونده نیز جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

۴ کشته و ۶ مصدوم حاصل دو حادثه رانندگی در جاده های کرمانشاه

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: بر اثر ارتکاب دو تخلف حادثه ساز در جاده های استان چهار تن جان باختند و ۶ نفر نیز مصدوم شدند.

سرهنگ "محمد حیدری" با اشاره به وقوع دو حادثه رانندگی در استان، اظهار کرد: حادثه اول که در محور روستایی سلطان آباد کنگاور روی داد، سواری تیبا با انحراف به چپ و برخورد رخ به رخ با یک دستگاه سواری پیکان منجر به فوت دو نفر و مصدومیت دو سرنشین دیگر شد.

وی ادامه داد: در حادثه دوم نیز که در محور حادثه ساز کامیاران- کرمانشاه رخ داد، راننده یک دستگاه پیکان علیرغم همراه داشتن سرنشینان بیش از ظرفیت، سرعت مطمئنه را رعایت نکرد و پس از خروج از جاده واژگون شد که بر اثر آن دو نفر کشته شدند و چهار نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: حال مصدومان این دو حادثه وخیم گزارش شده و ممکن است به علت شدت جراحات وارده تعداد فوت شدگان افزایش یابد.

سرهنگ حیدری متذکر شد: نکته قابل توجه و عبرت آموز در این دو حادثه این است که رانندگان سه وسیله نقلیه، جزو کشته شدگان نیستند و قربانیان همگی سرنشین خودروها بوده اند، لذا آسیب پذیری بیشتر سرنشینان در جریان انواع تصادفات را نشان می دهد.

وی در پایان به مردم توصیه کرد: برای دفاع از جان خود در برابر حوادث احتمالی، از سوار شدن امتناع ورزند، چرا که احتمال وقوع حادثه به علت ناهماهنگی تعداد سرنشینان با میزان کارایی تجهیزات کنترل خودرو از جمله فرمان و سیستم تعلیق و ترمزها افزایش می یابد و از طرفی سرنشین اضافه نمی تواند از کمربند ایمنی استفاده کنند.

دستگیری عاملان تیراندازی در شهر اسلام آبادغرب

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از دستگیری عاملان تیراندازی در یکی از محلات این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "بهروز سرتیپ نیا" در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی در یکی از محلات شهر اسلام آبادغرب به منزل یکی از شهروندان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش های صورت گرفته و کار اطلاعاتی و تحقیقات به عمل آمده از اهالی محل، عاملان تیراندازی در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و با هماهنگی های به عمل آمده با مقام قضائی دستگیر شدند، همچنین یک قبضه اسلحه غیر مجاز به همراه تعدادی فشنگ از آنها کشف شد.

سرهنگ سرتیپ نیا خاطرنشان کرد: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد موضوع مربوط به اختلاف حساب بوده است که در این خصوص پرونده تشکیل و به مقام قضائی ارسال شد.

وی عنوان کرد: انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب با اقتدار تمام با افرادی که اقدام به ایجاد ناامنی و رعب و وحشت در شهرستان کنند برخورد قاطع و قانونی می کند.

کشف ۱۹ فقره سرقت در نتیجه اجرای طرح مبارزه با سرقت های خشن

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت: اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سرقت های توأم با خشونت به کشف ۱۹ فقره سرقت و دستگیری چهار نفر سارق منجر شد.

سرهنگ "محمدرضا امیری"عنوان کرد: به منظور کاهش جرایم خشن طرح عملیاتی مبارزه با سرقت های توام با خشونت در قالب طرح استانی به مدت یک روز در سطح انتظامی استان به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: در این راستا با استفاده از توان عملیاتی پلیس آگاهی و سایر یگان های انتظامی، ۱۴ فقره کیف قاپی و پنج فقره سرقت به عنف کشف و چهار نفر کیف قاپ و یک نفر مالخر نیز دستگیر شدند، همچنین یک دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

این مقام انتظامی در پایان به مردم توصیه کرد که هنگام دریافت وجه نقد از بانک ها یا دستگاه های خود پرداز مراقب افراد مشکوکی که شما را تحت نظر گرفته اند، باشید.

دستگیری سارق حرفه ای در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری سارقان حرفه ای با یازده مورد سرقت خبر داد.

سرهنگ "رضا شیرزادی" توضیح داد: اکیپی از ماموران کلانتری ۲۴ الهیه حین گشت زنی در سطح حوزه مشاهده کردند شخصی جوان در حال سرقت دوچرخه از واحد های آپارتمانی است که بلافاصله با مشاهده ماموران با یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک اقدام به فرار کرد.

وی با بیان اینکه متهم دستگیر و وسایل و لوازم سرقت از وی کشف شده است، گفت: متهم در بازجویی های اولیه در کلانتری به یازده مورد سرقت اماکن خصوصی، قطعات خودرو و دوچرخه معترف شده است.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: در این رابطه ضمن تشکیل پرونده، متهم برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شده است.

سرهنگ رضا شیرزادی  اعلام کرد: انتظامی شهرستان کرمانشاه با استفاده از تمامی ظرفیت های درون و برون سازمانی به دنبال کاهش محسوس وقوع جرم و مقابله با باند های سرقت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز