خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی خراسان رضوی خبرداد:

حمله دسته‌جمعی به یک روحانی در نیشابور/ جستجوی گسترده پلیس برای شناسایی ضاربان

asdasd
کد خبر : ۵۱۳۰۶۵

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از حمله دسته جمعی به یک روحانی در نیشابور خبرداد.

به گزارش ایلنا، سردار بهمن امیری مقدم در مورد حمله به یک روحانی در شهرستان نیشابور اظهار داشت: مردی موتور سوار به روحانی ۳۶ ساله که امام جماعت روستای معتمدیه شهرستان فیروزه و از فعالان حوزه امر به معروف و نهی از منکر بود، در خیابان رازی نیشابور نزدیک و با افشانه فلفلی به او حمله ور شد.
 
امیری مقدم افزود: پس از این اقدام سرنشینان ۲ خودروی پژو ۴۰۵ و پراید ۱۳۲ در محل متوقف و روحانی جوان را با ۱۶ ضربه چاقو مجروح کرده و به سرعت از صحنه متواری شدند.
 
وی ادامه داد: روحانی جوان که لباس شخصی بوده بلافاصله به بیمارستان نیشابور انتقال و تحت مراقبت‌های ویژه پزشکی قرار گرفت.
 
فرمانده انتظامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: وضعیت جسمانی این روحانی جوان که احمد نصرآبادی نام دارد خوشبختانه با تلاش پزشکان رو به بهبودی است و در تحقیقات اولیه اظهار داشته ضاربان هشت نفر بودند که با چاقو و چوب به این روحانی حمله ور شده‌اند.
 
 امیری مقدم افزود: دستورات لازم با توجه به حساسیت موضوع صادر و پلیس با سرنخ‌های موجود و ردزنی‌های گسترده اطلاعاتی، جستجو‌های خود را برای شناسایی و دستگیری عاملان حمله به روحانی آمر به معروف و ناهی از منکر آغاز کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز