خبرگزاری کار ایران

برای اولین‌بار صورت گرفت؛

مشاور اهل سنت فرماندار آستارا منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۵۰۷۱۹۱

برای اولین بار مشاور اهل سنت فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا منصوب شد.

به گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش در جلسه معارفه مشاور اهل سنت فرماندار آستارا که با حضور جمعی از علمای اهل سنت و مسئولان این شهرستان برگزار شد، بر ضرورت تحکیم وحدت در بین اهل سنت و شیعه ساکن در این شهرستان تاکید کرد.
 
وی گفت: اهل سنت و شیعه قرن‌هاست که در کنار یکدیگر با صلح و آرامش زندگی می‌کنند و نوع تعاملات اجتماعی مردم این شهرستان نمونه بارزی از اتحاد و همبستگی در کشور است.

وی از دین، کشور ، نظام و پرچم بعنوان عوامل همبستگی در جامعه اشاره کرد و افزود: خوشبختانه آنقدر اشتراکات بین اهل سنت و شیعه در کشورمان و شهرستان آستارا پر رنگ است که تفاوت های مذهبی چندان به چشم نمی آید.
 
وی با اشاره به تدبیر رهبر فقید نظام حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری هفته ای به نام وحدت که همزمان با ولادت رسول گرامی اسلام است اضافه کرد: این مهم همواره در زمان رهبریت مقام معظم رهبری نیز تاکید شده است.

وی ضمن تشکر از حضور برادران اهل سنت در انتخابات گذشته مشارکت آنان را در این زمینه در مسیر وحدت بخشی و  تحقق مطالبه رهبریت نظام دانست و افزود: امیدواریم در کنار این انسجام بتوانیم مشکلات منطقه را برطرف کنیم .

فرماندار آستارا افزود: یکی از برنامه های جدی دولت تدبیر وامید و دکتر روحانی ریاست جمهوری اسلامی استفاده از ظرفیت تمامی مردم برای توسعه است و در این زمینه تفاوتی بین شیعه و سنی نیست .

رنجکش گفت: انتخاب مشاور در امور اهل سنت توسط فرمانداری  هم در همان مسیر اهداف  و برنامه های دولت تدبیر و امید است که امیدواریم با بهره مندی از ظرفیت های موجود و مشورت هایی که مشاور فرماندار ارائه خواهد داد بتوانیم در خدمات رسانی بهتر به جامعه عمل کنیم.

در ادامه این جلسه برخی از علمای اهل سنت ضمن تشکر از اقدام فرماندار آستارا در انتخاب مشاور در امور اهل سنت بر ضرورت همگرایی های بیشتر بین مردم و مسؤولان و اهل سنت آستارا تاکید کردند.

در این جلسه محمد هاشمی از علمای اهل سنت منطقه که طی حکمی به سمت مشاور اهل سنت توسط فرماندار آستارا منصوب و به حاضرین معرفی شد.

فرماندار آستارا همچنین در حکم دیگری شهریار خدایی از کارشناسان با سابقه و مجرب این شهرستان را که سال‌ها بعنوان مدیر در حوزه پایانه آستارا فعالیت داشت را به عنوان مشاور در امور گمرکی و مرز منصوب و در این جلسه به حاضرین معرفی کرد.
 
مشاور اهل سنت فرماندار آستارا منصوب شد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز