خبرگزاری کار ایران

مدیر حمل و نقل جاده‌ای گیلان خبر داد:

گیلان پنجمین استان پرتردد کشور/ ثبت بالغ بر 11 میلیون تردد در سطح محورهای استان

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۷۶۴

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از ثبت بالغ بر 11 میلیون تردد در سطح محورهای استان گیلان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، نازک کار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان با اعلام این خبر افزود: طبق آمار دریافتی از 37 دستگاه تردد شمار نصب شده ی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان (در 74 محور رفت و برگشت) در سطح راه‌های استان حاکی است در ایام عید سعید فطر (1 الی 9 تیرماه سال جاری)،  تعداد 11 میلیون و 341 هزار و 849، تردد در سطح راه‌های استان ثبت شده که از این میزان، تعداد 575 هزار و 650دستگاه، ورودی به استان و تعداد  575 هزار و 198 دستگاه، خروجی از استان و نیز تعداد 10 میلیون و 191  هزار و 1 دستگاه، تردد در دیگر محورهای سطح استان صورت پذیرفته است.

این مقام مسئول در ادامه افزود: بیشترین ترافیک ورودی به استان طی این مدت ، در روز دوشنبه مورخ 5 تیر ماه به میزان 112 هزار و 262 دستگاه بوده است. ضمناً روز جمعه مورخ 9 تیر ماه به میزان 89 هزار و 107 دستگاه،  بیشترین ترافیک خروجی از استان را طی این مدت به خود اختصاص داد.

گیلان پنجمین استان پرتردد کشور/ ثبت بالغ بر 11 میلیون تردد در سطح محورهای استان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سپس گفت : روز سه شنبه مورخ 6 تیر ماه با تردد 1 میلیون و  483 هزار و  296 دستگاه، عنوان پرتردد ترین روز استان گیلان را در ایام تعطیلات عید فطر سالجاری به خود اختصاص داد.

نازک کار خاطرنشان کرد: طی این مدت از 74 محور رفت و برگشت در سطح راه‌های استان محور آستانه - لاهیجان با 352 هزار و 647 دستگاه، و محور امام زاده هاشم - رشت با 352 هزار و 493 دستگاه، و محور رشت – خمام   با 346  هزار و 388 دستگاه، بیشترین تردد را داشته اند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سپس افزود: طی این مدت استان گیلان از نظر نرخ جریان تردد، پنجمین‌استان پرتردد کشور پس از استان‌های البرز،تهران، قزوین و مازندران‌بوده است.                                          

*منظور از  محورهای ورودی و خروجی استان،  6 محور اصلی آزادراه لوشان-قزوین ، جاده قدیم  لوشان- قزوین ، منجیل-طارم  ، چابکسر-رامسر  ، آستارا-اردبیل و خلخال- اسالم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز