خبرگزاری کار ایران

رئیس‌اداره تعمیرات نفت و گاز آقاجاری خبر داد:

صرفه‌جویی ٢ میلیاردی در شرکت نفت و گاز آغاجاری محقق شد

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۹۷۱

رئیس اداره تعمیرات نفت و گاز آقاجاری گفت: با تلاش کارشناسان نگهداری و تعمیرات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری صرفه‌جوئی اقتصادی 2 میلیارد ریالی با استفاده از سرویس سیستم اعلام حریق ساختمان مرکزی ایستگاه واحد جمع‌آوری و تزریق گاز امتزاجی رامشیر محقق شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، این سیستم به دلیل معیوب‌بودن پانل مرکزی سیستم کنترل و عملکرد ناایمن و نادرست از سرویس خارج شد و به علت اینکه اطلاعات‌کافی نحوه کار سیستم مانند نقشه‌ها، کاتالوگ و دستورالعمل راه‌اندازی در دسترس نبود کارشناسان و متخصصان این شرکت شناسایی و اقدامات لازم برای رفع اشکالات و عوامل بازدارنده به عمل آمد.

تهیه قطعات مورد نیاز، اصلاحات لازم بر روی مدارها، تعمیر کارت‌های ورودی و منابع تغذیه پانل کنترل ، در کنار دانش و تعهد مثال‌زدنی همکاران، از اهم اقدامات انجام‌ گرفته در این راستا با استفاده از توان داخلی برای نیروها بود که بیش از ٢ میلیارد ریال صرفه‌جویی اقتصادی برای شرکت در بر داشت.

دهبان پور رئیس اداره نگهداری و تعمیرات این شرکت ضمن تقدیر و تشکر از تمامی کارکنان زحمت‌کش اداره تعمیرات ، با تشریح این اقدام سازنده اجرای این عملیات را گام مهمی در راستای اقتصاد مقاومتی توصیف کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز