خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار گلستان تاکید کرد:

مصوبات کارگروه بانوان و خانواده با جدیت پیگیری خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۰۵۷

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با تأکید بر اهمیت اجرای مصوبات کارگروه بانوان و خانواده استان گفت: تمامی مصوبات این کارگروه با جدیت تا مرحله اجرا پیگیری خواهد شد و همه دستگاه‌ها مکلف به اجرای آن هستند.

به گزارش ایلنا، علی اصغر طهماسبی در نخستین جلسه کارگروه تخصصی بانوان و خانواده استان گلستان در سال 96 اظهار داشت: در کارگروه تخصصی بانوان در سال گذشته 54 مصوبه داشتیم اما تنها ۳۶ مصوبه عملیاتی شد و اینکه چند مصوبه کارگروه بانوان و خانواده به دلیل کم کاری برخی از دستگاه‌ها عملی نشده، جای تأسف دارد و این مسأله را پیگیری خواهیم کرد.
 
طهماسبی افزود: زمانی که در این کارگروه‌ها صرف می‌شود و مصوباتی که به تصویب میرسد از عمر ارزشمند ما و حق الناس بوده و نیاز است تمامی این مصوبات با جدیت دستگاه‌ها پیگیری و اجرا شود. 

‌وی با تأکید بر توانمند‌سازی بانوان در حوزه مشاغل خانگی، بیان کرد: در دولت یازدهم 142 میلیارد تومان فقط در بخش کارآفرینی تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده و تا سقف 100 میلیون تومان به خانم‌های کارآفرین تسهیلات با بهره 4 درصد پرداخت می‌شود.
 
طهماسبی عنوان کرد: پیرامون تهیه مکان برای کارآفرینان، شهرداری‌ها در حوزه جغرافیایی خود مکانی مناسب و دائمی را برای عرضه محصولات مشاغل خانگی بانوان در نظر بگیرند و مسئولان مربوطه می‌توانند از طریق ارسال نامه به استانداری این روند را تسریع بخشند.
 
وی در ادامه از ایجاد پارک بانوان در علی آباد کتول و گنبد کاووس خبر داد و خواستار همکاری هر چه بیشتر شهرداری و شورای شهر آنها با فرمانداری در عملیات اجرایی آن شد.
 
رئیس کارگروه بانوان و خانواده استان ادامه داد: اعتبار لازم جهت ایجاد پارک بانوان در بندرترکمن و گمیشان نیز تأمین شده است و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.
 
طهماسبی در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از دستگاه‌ها، مشاور امور بانوان در ادارات خود ندارند که باید هر چه سریعتر نسبت به این امر اهتمام ورزند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز