خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

ثبت‌نام از دانش‌آموزان تا پایان مرداد انجام می‌شود/ تعیین رنگ لباس دانش‌آموزان با نظر انحمن اولیا و مربیان

asdasd
کد خبر : ۴۹۷۰۳۳

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از ثبت نام دانش آموزان این استان تا پایان مردادماه امسال خبرداد و اظهارداشت: ثبت نام از دانش‌آموزان از طریق سامانه های ثبت نام، سناد و سنجش و تا پایان مردادماه 96 انجام می شود.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " هادی زارع پور" در نشست ستاد ثبت نام دانش آموزی در اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از خانواده‌ها خواست برای ثبت نام دانش‌آموزان هرچه زودتر به مدارس مراجعه کنند.

وی افزود: طرح نظارت بر ثبت نام آغاز شده و در صورت وجود هرگونه تخلف از طریق واحدهای ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره آموزش و پرورش پیگیری می شود.

مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد، فعالیت‌های هدایت تحصیلی را در اولویت برنامه های این اداره کل عنوان و اظهار داشت: با در نظرگرفتن این اولویت ، کلاس‌بندی مدارس و ساماندهی نیروی انسانی به موقع انجام شود.

زارع پور گفت: با توجه به وجود بیش از 100 کلاس یک و 2 دانش آموزی در کهگیلویه و بویراحمد، نظر به شرایط هر مدرسه، موضوع تجمیع مدارس انجام شود.

رنگ لباس دانش آموزان با نظر انحمن اولیا و مربیان مشخص شود

وی در موضوع رنگ لباس متحدالشکل دانش‌آموزان هم خاطرنشان کرد: رنگ‌های متعارف به مدارس اعلام و با نظر انجمن اولیاء و مربیان انتخاب و از طریق مدیران مدارس و بصورت هماهنگ مشخص شود.

مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدارس غیردولتی موظفند نرخ شهریه مصوب ابلاغی را در معرض دید اولیاء دانش آموزان و مراجعان در مدرسه نصب کنند.

زارع پور افزود: قیمت کتاب‌ها به مدارس اعلام شده و در هنگام ثبت نام در مدارس دولتی پول کتاب و هزینه بیمه دانش آموزان دریافت می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز