خبرگزاری کار ایران

دهم خردادماه جاری در کردستان برگزار می‌شود

انتخاب اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات در استان

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۸۶۲

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان اعلام کرد: انتخابات خانه مطبوعات استان همزمان با سراسر کشور دهم خرداد سال‌جاری برگزار می شود.

به گزارش ایلنا،کارشناس مسئول مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با بیان این مطلب افزود: انتخابات این دوره از خانه‌های مطبوعات سراسر کشور به صورت همزمان و الکترونیکی انجام می‌شود.

ماجد رموزی اظهار کرد: مجمع عمومی خانه مطبوعات برای اولین بار به صورت الکترونیکی در سراسر کشور از ساعت هشت صبح تا ساعت ١٦ روز چهارشنبه ١٠ خرداد سال جاری برای انتخاب اعضای هیئت مدیره و بازرسان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: ١١٣ نفر از استان برای عضویت در سامانه خانه مطبوعات ثبت نام کردند که بر اساس اعلام سامانه خانه مطبوعات کشور ٧٥ نفر از سوی خانه‌های مطبوعات برای عضویت و حضور در انتخابات تایید شده اند.

وی گفت: ثبت‌نام در این سامانه برای شرکت در انتخابات هیئت مدیره خانه‌های مطبوعات در سراسر کشور که به طور همزمان و به صورت الکترونیک برگزار خواهد شد، الزامی است.

به گفته وی اعضای تایید شده با مراجعه به سایت khanehmatbooat.ir می توانند نسبت به ثبت‌نام و بارگذاری مشخصات خود اقدام کنند.

رموزی متولی اصلی برگزاری انتخابات خانه مطبوعات را اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات استان اعلام کرد و افزود: تاکنون تعدادی متقاضی عضویت در هیئت مدیره خانه مطبوعات استان شده اند که بررسی صلاحیت نامزدها تا هفتم خرداد سالجاری به اطلاع اعضا می رسد.

وی اظهار کرد: کارت معتبر خانه مطبوعات برای ٣٣ نفر از اعضا صادر شده است و اعضای باقی مانده نیز باید نسبت به رفع نواقص و ارائه گواهی سوءپیشنه خود اقدام و کارت خانه را دریافت کنند.

هم اکنون خانه مطبوعات استان کردستان دارای ١٢٠ عضو است که ٧٠ نفر از این تعداد اصلی و ٥٠ نفر افتخاری هستند./

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز