خبرگزاری کار ایران

مصطفی معین:

حامیان روحانی میان مردم بروند/ رای اولی‌ها پیشاهنگ رشد و پیشرفت کشورند

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۴۴۴

وزیر علوم دولت اصلاحات گفت: حامیان روحانی میان مردم بروند و با روشنگری آنها را به سوی دولت دعوت کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا‌، مصطفی معین عصر امروز درگردهمایی حامیان روحانی که در تالار فردوسی برگزار شد اظهار داشت: مساله انتخابات نقطه‌عطفی در تاریخ ملت‌ها است که مردم با حضور حداکثری خود زمینه پیشرفت و توسعه یک منطقه را فراهم می‌کنند.

وی یکی از مشکلات مردم کشور را مسایل اقتصادی نام برد و افزود: حامیان روحانی میان مردم بروند و با روشنگری آنها را به سوی دولت دعوت کنند. همه اقشار باید از فرصت پیش آمده در انتخابات استفاده کنند و انتخاب خود را به صندوق رای بیندازند.

معین با اشاره به اینکه انتخاب سرنوشت یک عبادت است، خاطرنشان کرد: این کشور به جوانان، فرهیختگان و اندیشمندانی نیاز دارد که بر ضد ظلم، بی‌عدالتی، فقر، ستم و فساد بپا می‌خیزند. 

وزیر علوم دولت اصلاحات با اشاره به تاریخچه جنبش اصلاحات در کشور گفت: جنبش اصلاحات سال‌های متمادی فراز و نشیب‌های متعددی را پشت سر گذاشته است.

معین گفت: جنبش اصلاحات یک جنبش اسلامی و اصیل است که با شعار حقوق بشر، دموکراسی، صلح و توسعه به مسیر خود ادامه می‌دهد.

وی خطاب به رای اولی‌ها بیان کرد: شما رای اولی‌ها پیشاهنگ رشد و پیشرفت در کشور هستید و پرچمدار انتخابات در دوره دوازدهم خواهید بود.

معین همچنین متذکر شد: امروز به این استان سفر کردم زیرا این تکلیف را در خودم دیدم با حضورم جوانان را نسبت به شرایط حساسی که در آن قرار دارند آگاه سازم تا بتوانند انتخابی صحیح داشته باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اعتقاد ما این است که ملت به شما جوانان نیاز دارد و شما نیز باید با احساس مسئولیت در قبال کشور رای خود را به صندوق‌ها بیندازید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز