خبرگزاری کار ایران

احمد شیرزاد:

اصلاح‌طلبان مسیر مدیریتی را بهتر می‌شناسند/ اصولگرایان فقط هزینه کردن را یاد گرفته‌اند/ نباید به‌صرف وعده دهان مردم آب بیفتد

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۷۷۵

نماینده مردم اصفهان در مجلس ششم گفت: تجربه 30 ساله نشان داده هرگاه کار دست اصولگرایان باشد ما با بن‌بست روبرو خواهیم شد اما اصلاح‌طلبان مسیر مدیریتی را بهتر می‌شناسند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، احمد شیرزاد در جمع فرهنگیان اصفهان گفت: فرهنگیان یکی از گروه‌های مرجع جامعه هستند. احترام اجتماعی فرهنگیان بین مردم زبان‌زد است. من نزد همین معلمان کشور خودمان تحصیل‌ کرده‌ام اما متأسفانه برخی افرادی که خود و اقوام‌شان در آمریکا زندگی کرده‌اند به‌صرف اینکه ما طرفدار رابطه جهانی هستیم ما را آمریکادوست می‌دانند.

وی افزود: سیاست مانند فوتبال است, وقتی توپ جلوی ما افتاد باید بتوانیم شوت بزنیم و فرصت را از دست ندهیم چون شکست می‌خوریم.

شیرزاد ادامه داد: رقبای روحانی در رأی‌دادن تردیدی ندارند اما ما مهم‌ترین دلیل برای رأی دادن به روحانی را این می‌دانیم که خواهان توسعه اقتصادی، سیاسی و اجتماعی هستیم. ما نسلی هستیم که برای مایحتاج خود مدت‌ها در صف می‌ایستادیم، امکانات آموزشی و بهداشتی خوبی نداشتیم و مشکلات اقتصادی را تجربه کردیم اما نمی‌خواهیم آینده فرزندان‌مان با این کمبودها همراه باشد. دوست داریم شهری مناسب و پیشرفته داشته باشیم و زاینده‌رودی که همیشه پر از آب است. ما باید پشتوانه‌ای برای آینده داشته باشیم.

وی تصریح کرد: تجربه 30 ساله نشان داده هرگاه کار دست اصولگرایان باشد ما با بن‌بست روبرو خواهیم شد اما اصلاح‌طلبان مسیر مدیریتی را بهتر می‌شناسند. مشکل ما توسعه نیافتن برخی اصولگرایان است. با اصولگرایان جامعه رو به شعارزدگی خواهد رفت. 

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه چطور می‌شود به جناحی که رویکرد مشخصی ندارد رأی داد، گفت: در هشت سال دولت اصلاحات سخت‌ترین خشکسالی و کاهش قیمت نفت را به همراه داشتیم اما مملکت اداره شد و اوضاع کمی بهبود یافت ولی محمود احمدی‌نژاد ترمزدستی را کشید. در این دولت ما استاد فرصت‌سوزی شدیم و نفت بالای 100 دلار را حیف کردیم اما ای‌کاش میل کرده بودیم. 

شیرزاد اضافه کرد: اگر شعارهای اصولگرایان را مرور کنید هیچ اثری از بهبود درآمدزایی نیست چون اصولگرایان فقط هزینه‌کردن را یاد گرفته‌اند. مدیریت کشور کار آسانی نیست بلکه کاری عقلانی است و تدبیر می‌خواهد. نباید به‌صرف وعده دهان مردم آب بیفتد. اگر عده‌ای وعده‌هایی می‌دهند به این دلیل است که فهمیده‌اند در دولت یازدهم منابع دوباره آماده شده است و قفل مشکلات باز شده است.

وی تصریح کرد: تجربه نشان داده در این چند دهه تنش و تشنج کشور از طرف اصولگرایان بوده است. درصورتی‌که در دولت یازدهم ما تیتر اخبار جهان نبودیم و آرامش به کشور بازگشت. ما نباید رئیس‌جمهوری داشته باشیم که به خاطر حرف‌هایش هر روز جوابگوی حقوق بشر باشیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس ششم با نام بردن خطراتی که در کمین ایران امروز است، خاطرنشان کرد: خطراتی چون بنیادگرایی در منطقه، ملی‌گرایی در اروپا، ترامپ و خطراتی داخلی که محیط‌زیست، ظاهرگرایی اجباری از طرف طیفی از جامعه و گریز نخبگان برخی از این خطرات به‌حساب می‌آیند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز