خبرگزاری کار ایران

امروز در زنجان صورت گرفت؛

مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت دانش‌آموزی در زنجان کلید خورد

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۴۴۳

مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت دانش آموزی امروز(۹ اردیبهشت) با شرکت یک هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر در ۱۴ رشته قرآن، عترت و نماز در زنجان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مرتضی تمجیدی مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در مراسم افتتاحیه مسابقات قرآن و عترت دانش آموزی اظهار کرد: در کنار یادگیری و حفظ قرآن کریم، باید به فهم و تدبر در آن هم بپردازیم.

وی با اشاره به اینکه قرآن کریم درس زندگی و راه سعادت را به انسان نشان می‌دهد، خاطرنشان کرد: برکت قرآن موجب موفقیت در تمام برنامه ها می شود.

این مقام مسئول خواستار توسعه و ترویج فرهنگ قرآن در بین نسل جوان شد و افزود: با تکرار و ممارست برنامه های قرآنی را نهادینه کنید.

وی با اشاره به اینکه حضور دانش‌آموزان فعال در عرصه قرآنی تنها در مسابقات قرآنی‌آموزش و پرورش خلاصه نشود، تصریح کرد: دانش آموزان فعال در این عرصه تلاش کنند تا در مسابقات قرآنی خارج از این مجموعه هم شرکت کنند.

مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت دانش آموزان استان زنجان در 14 رشته قرآن، عترت و نماز در بخش های قرائت، حفظ، مفاهیم، نهج البلاغه، اذان، احکام و انشای نماز با حضور یک هزار و 300 دانش آموز در زنجان آغاز شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز