خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار سیستان و بلوچستان مطرح کرد:

پیش‌بینی 2200 صندوق رأی در سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۰۲۴

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: 2200 شعبه اخذ رأی برای انتخابات پیش رو در سیستان و بلوچستان پیش‌بینی شده است .

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی اصغر جمشید نژاد در نشست خبری با اصحاب رسانه که با حضوری جمعی از مدیران دستگاه های استان و خبرنگاران در زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: تبلیغات نامزدهای شوراهای شهر و روستا براساس قانون حدود یک هفته است که اگر اشکالی در هر یک از مراحل وجود داشته باشد قابل اصلاح خواهد بود . 

جمشیدنژاد خاطرنشان کرد: مردم باید دقت لازم را در انتخاب فرد اصلح داشته باشند تا فردی شایسته، صاحب علم و توانمند را انتخاب کنند. 

وی با اشاره به 77هزار رأی اولی در استان، اذعان داشت: تمامی دستگاه های مرتبط درصدد هستند تا انتخاباتی سالم و آرام را رقم بزنند .

مدیرکل آموزش و پرورش استان در این نشست خاطرنشان کرد: آمار پیش دبستانی‌های موجود در استان به نسبت سال 92 رشد 12 درصدی داشته است .

علیرضا نخعی با اشاره به تدوین برنامه عدالت آموزشی در استان افزود: بر اساس این برنامه رشد 9 درصدی پوشش تحصیلی را شاهد بوده ایم و این نرخ سه برابر رشد کشوری است. 

وی اذعان داشت: به منظور تحقق طرح عدالت آموزشی 1000 مدرسه جدید در استان راه اندازی شده است.

نخعی خاطرنشان کرد: حدود 5هزار و 640 نفر نیروی جدید به آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اضافه شده اند و بزرگترین واگذاری را در تاریخ آموزش و پرورش استان انجام داده ایم . 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان هم با اشاره به مزایای طرح تحول سلامت در دولت تدبیر و امید، افزود: خدمات دولت تدبیر و امید در زمینه بهداشت و درمان سبب ایجاد نور امید در دل تمامی مردم ایران شده است . 

محمودرضا میری خاطرنشان کرد: مهمترین هدف طرح تحول سلامت،حمایت از مستضعفان و افراد کم درآمد جامعه شده است .

وی افزود: به برکت طرح تحول سلامت هزینه‌های‌سنگین زایمان‌طبیعی، داروهای سرطان، دندانپزشکی و ... کاهش چشمگیر و بعضا رایگان شده است . 

مدیر کل ورزش و جوانان هم اظهار داشت : ورزش و جوانان استان از جهات متفاوتی از جمله کسب مدال های طلا، نقره، برنز، مدال های جهانی آسیایی بین المللی و... جهش معنا داری از سال 92 تاکنون داشته است. 

حسین ثوری تصریح کرد: برای اولین بار با کمک خیرین بیش از 100 زمین روستایی در استان بتن ریزی شده که جمعا حدود 60 میلیارد ریال از سوی خیرین به ورزش و جوانان اهدا شده است. 

وی با اشاره به اینکه هیچ پروژه ای در سیستان و بلوچستان وجود ندارد که کارگاه‌های آن تعطیل شود، افزود: با پیشرفتی که تاکنون در حوزه ورزش و جوانان شاهد بوده‌ایم می‌توان مدعی شد که در سال 1397 شاهد رشد دو برابری آمار ورزشکاران جاکارتا خواهیم بود.

دبیر مواد مخدر سیستان و بلوچستان ادامه داد : حوزه مقابله به عنوان یکی از پیشانی های مواد مخدر است که در دولت تدبیر و امید در کنار مقابله ،اجتماعی کردن امر مبارزه مورد توجه قرار گرفته است.

مرعشی افزود: حدود 220 تن کشفیات مواد مخدر در سال گذشته بوده که این میزان سالانه 30  تا 35 درصد افزایش یافته است . 

وی با اشاره به اینکه عمده اقدامات صورت گرفته در حوزه موادمخدر عملیاتی بوده است، تصریح کرد: در سال 92 کل مراکز ترک اعتیاد سطح استان 90 مرکز بوده است که این تعداد به 295 مورد در سال 95 افزایش یافته است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز