خبرگزاری کار ایران

فرماندار زنجان تاکید کرد:

انتخابات شورای شهر زنجان الکترونیکی برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۴۵۷

فرماندار زنجان با تاکید بر اینکه با متخلفان انتخابات برخورد می شود، گفت: امسال انتخابات شورای شهر به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، رسول بیات، فرماندار زنجان ، در اولین نشست خبری با خبرنگاران زنجان اظهار کرد: انتخابات شورای شهر زنجان با احتمال بالا به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

این مقام مسوول با تاکید بر اینکه با هرگونه تخلفات انتخاباتی برخورد می شود، خاطرنشان کرد: الکترونیکی برگزار شدن انتخابات میزان تخلفات را به حداقل می رساند.

وی با بیان اینکه برخورد با متخلفان براساس قانون انتخابات جدی است، ادامه داد: انتخابات براساس قانون اجرا می شود.

فرماندار زنجان رعایت اخلاق انتخاباتی را متذکر شد و با تاکید بر اینکه اخلاق انتخاباتی یکی از حلقه های مفقوده انتخابات است، خاطرنشان کرد: سلیقه های شخصی و رعایت اصل عدالت و بی طرفی از مصادیق اخلاق انتخاباتی است.

بیات تمام مجریان و ناظران انتخاباتی را به رعایت اخلاق انتخاباتی دعوت کرد و گفت: در شهرستان زنجان یک هزار و 453 نفر در انتخابات شهر و روستا ثبت نام کردند.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد 309 نفر داوطلب برای شوراهای شهر زنجان، نیک پی و ارمغانخانه هستند، یادآور شد: 271 نفر در شورای شهر زنجان شرکت کردند که 54 نفر از این افراد خانم ها هستند.

فرماندار زنجان در ادامه سخنان خود به پروژه سبزه میدان و ضرورت حضور جدی شهرداری برای به نتیجه رسیدن این پروژه تاکید کرد و گفت: این پروژه عظیم بایستی با جدیت بیشتری پیش برود.

بیات به شعار اقتصاد مقاومتی- تولید و اشتغال اشاره کرد و گفت: نباید تنها دولت را موظف به تحقق نامگذاری سال دانست چرا که برای حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی باید همه تلاش کنند.

وی با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی مربوط به تمام حوزه هاست، تصریح کرد: ارتباط فرامنطقه ای لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز