خبرگزاری کار ایران

هواشناسی مازندران هشدار داد:

بارش برف و اختلال تردد در جاده های کوهستانی مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۷۳۶۲۹

هواشناسی مازندران در اطلاعیه ای اعلام کرد هوای مازندران از بعداز ظهر امروز تا 13 فروردین، برفی و بارانی است و رانندگان نکات ایمنی را رعایت کنند.

به گزارش ایلنا، مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: بر اساس تجزیه و تحلیل نقشه های پیش یابی هواشناسی ، از اواخر امروز تا 13 فروردین به تدریج بر شدت بارش ها در استان افزوده می شود و تا پایان وقت دوشنبه در استان ادامه دارد .

رضوی با بیان اینکه این بارش ها در ارتفاعات بصورت باران و برف خواهد بود، افزود: مه آلود بودن و بارش باران و برف موجب کاهش دید، لغزندگی و اختلال در تردد جاده ای بویژه در جاده های کوهستانی استان خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: در این مدت دریای مازندران مواج بوده و بیشینه ارتفاع موج در مناطق فرا‏ساحل تا 3.5 و در مناطق نزدیک ساحل تا 2.5 متر برآورد می‌ شود.

مدیرکل هواشناسی مازندران به فعالان دریای خزر به خصوص صیادان و دریابانان و دریانوردان و ارگان های امدادی توصیه کرد از بعدازظهر امروز تا بعدازظهر فردا نسبت به فعالیت در دریا هوشیار باشند.

اداره کل مدیریت بحران استانداری مازندران نیز در اطلاعیه ای از مردم و مسافران خواست از چادر زدن و اقامت در بستر و حریم رودخانه ها خودداری کنند و هنگام تردد در محورهای مواصلاتی پوشاک گرم، خوراک و تجهیزات زمستانی ، زنجیرچرخ و وسایل ایمنی به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز