خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد:

بیش از 100 هزار گردشگر از یاسوج دیدن کردند

asdasd
کد خبر : ۴۷۳۳۸۳

رئیس شورای اسلامی یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد از بازدید بیش از 100 هزار گردشگر و میهمان نوروزی از اماکن سیاحتی و زیارتی این شهر خبرداد.

" هدایت الله اکبری" در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: این گردشگران از اماکن سیاحتی چون پارک آبشار، رودخانه بشار، تپه شهدای گمنام، تنگ سریز ، تنگ گنجه ای، تنگ مهریان، پیست اسکی کاکان، موزه یاسوج و اماکن زیارتی چون امامزاده شاه مختار(س)، امامزاده عبدالله(ع) و امامزاده شاه قاسم(ع) بازدید و دیدن کردند.

وی افزود: تمامی مدارس شهر یاسوج، مهمانسراها و هتل‌های شهر یاسوج با تمام توان و امکانات آماده پذیرایی و اسکان گردشگران و میهمانان نوروزی است.

رئیس شورای اسلامی یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزود: تلاش‌های فراوانی برای استقبال شایسته از گردشگران و میهمانان نوروزی به این شهر در یکسال گذشته صورت گرفته است.

اکبری گفت: آسفالت معابر و خیابان‌های شهری یاسوج که به نهضت آسفالت مشهور شده، احداث فضاهای جدید سبز، احداث سرویس‌های بهداشتی جدید و پیش بینی اماکن ویژه اسکان برای گردشگران نوروزی در یکساله گذشته در حوزه این شهر با همکاری شورای اسلامی صورت گرفته است.

وی افزود: آمار دقیق ورود گردشگران و میهمانان تعطیلات نوروزی به یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد در روزهای آینده منتشر می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز