خبرگزاری کار ایران

تا پایان دومین روز فروردین ثبت شد؛

ورود بیش از 5 میلیون مسافر نوروزی به خراسان رضوی/حمل و نقل جاده ای بیشترین سهم جابجایی مسافران

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۷۵۷

تا پایان روز دوم فروردین حدود 5 میلیون و 16 هزار نفر وارد خراسان رضوی شده اند.

به گزارش ایلنا، سخنگوی ستاد هماهنگی خدمات سفر خراسان رضوی افزود: در این مدت چهار میلیون و 295 هزار و 536 زائر با خودروی شخصی وارد خراسان رضوی شدند و سهم 85 درصدی مسافران را به خود اختصاص داده اند.

مهدی فروزان افزود: ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای هم با سهم 9 درصدی انتقال مسافران به خراسان رضوی طی این مدت جا به جایی 446 هزار و 332 نفر را با افزایش شش درصدی انجام داد.

وی گفت: ناوگان هوایی هم با سهم 2.5 درصدی 118 هزار و 603 مسافر را به مشهدالرضا(ع) انتقال داده که نسبت به سال قبل در این زمان رشد 18 درصدی دارد.

فروزان افزود: ناوگان حمل و نقل ریلی نیز با سهم سه درصدی از جا به جایی مسافر ورودی به خراسان رضوی تاکنون 156 هزار و 445 نفر را با قطار به مشهد منتقل کرده است که این تعداد نسبت به سال قبل کاهش 30 درصدی دارد.

وی گفت: مقصد سه میلیون و 6 هزار نفر از مسافران ورودی به خراسان رضوی مشهد است.

پیش بینی می شود در ایام نوروز امسال 11 میلیون نفر به خراسان رضوی سفر کنند که از این تعداد مشهد پذیرای هشت میلیون نفر خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز