خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان صورت گرفت:

برگزاری جلسه کارگروه ارتقاء سطح خدمات شرکت‌های حمل و نقل مسافربری استان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۹۸۱

جلسه ماهیانه کارگروه ارتقاء سطح خدمات شرکتهای حمل و نقل مسافر بری استان در آبانماه سالجاری با حضور معاون حمل و نقل، رئیس اداره مسافر اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان برگزار شد.

ایلنا: جلسه ماهیانه کارگروه ارتقاء سطح خدمات شرکتهای حمل و نقل مسافر استان در آبانماه سالجاری با حضور معاون حمل و نقل، رئیس اداره مسافر اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان، تشکل‌های صنفی حمل و نقل مسافر استان و نماینده پلیس راه استان اصفهان در محل سالن اجتماعات اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، از جمله مصوبات این جلسه، ایجاد ترغیب مسافران جهت بستن کمربند ایمنی، آموزش مدیران فنی و نظارت بر فعالیت‌های این مدیران و ارائه پیشنهاد به منظور کنترل هر چه بهتر ناوگان و شرکتی مستقل برای جایگزینی مدیران فنی شرکت‌ها و همچنین تشکیل کلاسهای بازآموزی برای رانندگان متخلف و رانندگانی که قصد تمدید کارت هوشمند و دفترچه ثبت ساعت را دارند توسط انجمن صنفی رانندگان و همکاری پلیس راه اعلام شد.

در این جلسه گفته شد برابر ماده ۱۹ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی استفاده از کمربند ایمنی برای کلیه سرنشینان وسایل نقلیه و همچنین ناوگان حمل و نقل جاده‌ای الزامی می‌باشد و عبارت الزامی بودن بستن کمربند ایمنی باید در ظهر بلیت‌های صادره برای مسافران درج شود.

در جلسه کارگروه ارتقاء سطح خدمات شرکتهای حمل و نقل مسافر استان با توجه به مشکلات ثبت ساعت رانندگان در مسیرهای اصفهان – تهران و اصفهان – مشهد مقرر شد انجمن‌های صنفی راهکارهای مناسبی جهت افزایش ساعت کار رانندگان پیشنهاد دهند.

همچنین در پایان این جلسه به نصب پل عابر پیاده مکانیزه در محل پلیس راه اصفهان - تهران هم اشاره شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز