خبرگزاری کار ایران

همزمان با سال نو صوزت گرفت؛

حرم رضوی میعادگاه میلیون‌ها زائران و عاشق اهل بیت

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۲۸۱

جمع میلیونی زائران رضوی سال نو را در حرم ملکوتی امام هشتم آغاز کردند.

 

به گزارش ایلنا،حرم مطهر امام رضا(ع) از نخستین ساعات امروز مامن و میعادگاه حضور پرشور و باشکوه زائرانی بود که نوای ملکوتی یا مقلب القلوب و الابصار در این صحن و سرا بر زبان شان طنین انداز شد و جمع گسترده زائران در جوار امام هشتم در بهار نو، بهاری شدند .

در نخستین لحظات سال جدید صدای نقاره های آستان ملکوتی رضوی تا عرش طنین انداز شد.

زائران همه هم صدا یا مدبر اللیل و النهار را نیز زمزمه میکردند ، اشک بر دیده هاشان جاری بود و حال عاشقانه ای داشتند؛ دعا می خواندند و حول حالنا الی احسن الحال را از خدای خود طلب کردند.

همه رواق ها ، صحن ها حتی خیابان های اطراف حرم رضوی مملو از جمعیت زائران بود که آمده بودند تا اولین لحظات سال جدید را در حرم امام رئوف خود مهمان شوند و از محضر با کرامت اش عیدی بگیرند.

ویژه برنامه‌های تحویل سال نو شامل قرائت قرآن، سرود و همخوانی، شعرخوانی و داستان گویی، سخنرانی، بیان احکام از قبل از نماز ظهر و عصر آغاز شد و با اقامه نماز اول وقت ظهر و عصر، قرائت زیارت امین‌الله و بعد از تحویل سال قرائت دعای توسل و قرائت دعای تحویل سال ادامه یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز