خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار زرین دشت:

برخی مخالفان دولت ادبیات اپوزیسیون را در پیش گرفته‌اند

آخرین جلسه شورای اداری شهرستان زرین دشت در سال‌جاری با حضور فرماندار، ائمه جمعه حاجی‌آباد و شهر پیر در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زرین دشت، یزدان پناه ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن گفت: حضرت فاطمه(س) الگو و اسوه همه زنان جهان در طول تاریخ است.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: باید افراد باسواد و توانمند برای ثبت‌نام در انتخابات شوراها تشویق شوند تا شهرستان از چالش‌ها و مشکلات فعلی عبور کند و در نهایت در مسیر پیشرفت قرار گیرد .

فرماندار زرین دشت اضافه کرد: تمامی اعضای ستاد خدمات سفر شهرستان با توجه به فرا رسیدن سال نو، تمهیدات لازم برای رفاه حال مسافران نوروزی را فراهم کنند.

در ادامه فرهمند معاون فرماندار زرین دشت با بیان اینکه هجمه‌های علیه دولت تدبیر و امید از تریبون‌های مختلف و فضای مجازی بین تمام دولت‌های جمهوری اسلامی بی‌سابقه بوده، اظهار کرد: نقد و انتقاد باید وجود داشته باشد و شخص رییس‌جمهوری بر ضرورت انتقاد تاکید  دارند و براساس توجهی که به حوزه اجتماعی دارند به حقوق شهروندی تاکید خاصی دارند اما متاسفانه برخی مخالفان دولت ادبیات اپوزیسیون را در پیش گرفته‌اند.

در پایان به مناسبت گرامیداشت میلاد حضرت‌فاطمه(س) و هفته زن از بانوان مسئول شهرستان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

کد خبر : ۴۶۹۸۸۵