خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان مطرح کرد:

بهره‌برداری ۳۰۰ تنی از زباله‌های تولید شده در گیلان/ مردم باید از خدمات نظام آگاه شوند

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۶۸۵

استاندار گیلان گفت: ۳۰۰ تن از ۱۸۰۰ تن زباله‌ای که در استان‌گیلان تولید می‌شود مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، محمدعلی نجفی ظهر امروز  مراسم  روز درختکاری و  احداث مجتمع کارگاهی و نیمه صنعتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بزرگ و ارزشمند خواندن کار احداث مجتمع مذگور توسط دانشگاه علوم پزشکی اشاره کرد و افزود: کارهای بزرگ این‌چنینی حرکتی مثبت در راستای دانش محوری و حرکت بسوی دانش بنیان شدن است که این‌گونه اقدامات همیشه ماندگار خواهد بود.

استاندار گیلان با اشاره به بحث تفکیک زباله بیان داشت: موضوع تفکیک زباله، آغاز حرکت در بحث نگرش در مسایل زیست محیطی است و همه موظف‌ایم گام‌های موثر در حل مشکلات زیست‌محیطی داشته باشیم.

وی ادامه داد:بحث جمع آوری زباله و چگونگی  بهره‌برداری از آن دانشی است که همه دنیا آن را از هزینه به سرمایه تبدیل کردند ،دانشی که در آن زباله دیگر به‌عنوان یک معضل نیست.

نجفی با تصریح بر اینکه ۳۰۰ تن از ۱۸۰۰ تن زباله‌ای که در استان گیلان تولید می‌شود مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، بیان داشت: کارکنان شهرداری و شورای‌شهر به باور دانش محور بودن جمع‌آوری زباله و بهره‌برداری از آن رسیده‌اند که در تمام دنیا زباله را سرمایه دانسته و دیگر زباله معضل نیست.

وی در پایان اندیشه‌های دانشگاه را اندیشه‌ای نو و پایدار دانست و اظهار داشت: خدمات نظام باید دیده شود و مردم ما باید از نتایج این زحمات آگاه باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز