خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی کرمان مطرح کرد:

ضرورت استفاده اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان کرمان از بازاریابی‌اینترنتی

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۱۴۱

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان با اشاره به لزوم استفاده از فضای مجازی و اینترنت برای معرفی اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان کرمان گفت: بیش از یکصد اقامتگاه بوم‌گردی در استان کرمان ایجاد شده است.

به گزارش ایلنا، مهدی سیاوشی رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان امروز در نخستین همایش بازاریابی اینترنتی و برندسازی در صنعت گردشگری ویژه خانه‌های بوم‌گردی استان کرمان بیان کرد: بعد از برجام سیل گردشگران به کشور ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه استان کرمان به دلیل وجود جاذبه‌های فراوان گردشگری ظرفیت خوبی در جذب گردشگران دارد تصریح کرد: باید برای این ظرفیت برنامه‌ریزی دقیق شود.

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان با بیان اینکه در همه ادوار تاریخ نام کرمان به خوبی می‌درخشد افزود: تکمیل زیرساخت‌ها برای توسعه گردشگری در استان کرمان ضروری است.

وی با تاکید بر اینکه یکی از اصلی‌ترین زیرساخت‌ها در گردشگری وجود مکان اقامتی است خاطرنشان کرد: راه‌اندازی خانه‌های بوم‌گردی در این راستا در کشور و در استان کرمان با جدیت پیگیری می‌شود.

سیاوشی با بیان اینکه استان کرمان در ایجاد اقامتگاه‌های بوم‌گردی موفق عمل کرده است گفت: امروز بیش از ١٠٠ خانه بوم‌گردی در نقاط مختلف استان و در روستاها به گردشگران خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی آداب و رسوم، فرهنگ، نوع پوشش و غذای محلی روستایی و ایرانی را از علاقه‌مندی‌های گردشگران خارجی عنوان کرد و افزود: گردشگر خارجی نیامده که از هتل‌های لوکس استفاده کند و بیشتر دوست دارد به عمق فرهنگ و آداب و رسوم ایران برود.

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان با بیان اینکه خانه‌های بوم‌گردی از جهتی مهمتر در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی راه‌اندازی می‌شود تصریح کرد: با ایجاد این خانه‌ها هم درآمدی برای روستائیان ایجاد می‌شود و هم آداب و رسوم هر منطقه به جهان معرفی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه گردشگران سفیران ایران در هر نقطه از جهان هستند گفت: اگر بتوانید مهمان‌نوازی و پذیرایی خوبی از گردشگران داشته باشید و خاطره خوبی به جا بگذارید، این خاطره در همه دنیا منتشر و انعکاس داده می‌شود.

وی بر معرفی خانه‌های بوم‌گردی استان از طریق رسانه‌های نوین تاکید کرد و خواستار شد: بازاریابی اینترنتی و استفاده از فضای مجازی باید در دستور کار اقامتگاه‌های بوم گردی استان کرمان قرار گیرد.

سیاوشی در پایان با بیان اینکه سال ٢٠١٧ به عنوان سال بین‌المللی گردشگری پایدار معرفی شده است خاطرنشان کرد: معمولا گردشگران قبل از سفر محل اقامت خود را انتخاب می‌کنند که باید از طریق اینترنت این کار انجام و اقامتگاه‌ها معرفی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز