خبرگزاری کار ایران

اولتیماتوم رئیس میراث فرهنگی کهگیلویه به شورای شهر دهدشت:

دلایل مخالفت‌شورای‌شهر دهدشت با احداث پارک اسکان دهدشت را افشا می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۹۵۸

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی‌کهگیلویه از برگشت احتمالی‌هشت میلیارد ریال پروژه احداث پارک اسکان دهدشت مرکز این شهرستان بدلیل همکاری نکردن شهرداری این شهر اظهار نگرانی کرد و گفت: اگر این پول برگشت بخورد دلایل مخالفت شورای این شهر با اجرایی‌شدن این پروژه را افشا می‌کند.

به گزارش ایلنا از دهدشت،"سیاوش زمان" در گفت‌وگو با رسانه‌ها در دهدشت گفت: با وجود تمامی رایزنی‌ها جهت احداث پارک اسکان دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه، متاسفانه تاکنون این موضوع هیچ پیشرفتی نداشته است.

وی با اظهار نگرانی از برگشت‌خوردن اعتبار 8 میلیارد ریالی پیش‌بینی شده برای احداث پارک اسکان مسافران در دهدشت کهگیلویه، خاطرنشان کرد: برای احداث پارک اسکان مسافر مقرر شد، شهرداری دهدشت زمین این طرح را در ورودی شهر واگذار و اداره میراث فرهنگی تمامی اعتبار آن را تامین کند و پس از بهره‌برداری آن را مدیریت نماید.

*** شورای شهر مخالف تامین زمین پارک اسکان مسافران در دهدشت است

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه افزود: متاسفانه طبق گفته‌های معاون شهردار دهدشت تاکنون شورای شهر با این طرح عام‌المنفعه که علاوه بر تسهیلات برای مسافران سبب اشتغال‌زایی نیز می شود و نمای ورودی شهر را هم متحول می‌کند مخالفت نموده و زمین مورد نیاز را تحویل نداده‌اند.

زمان گفت: اعتبار اولیه پیش بینی شده برای پروژه پارک اسکان دهدشت هشت میلیارد ریال بوده که امکان افزایش تا 25 میلیارد ریال را نیز دارد.

وی تاکید کرد که اگر شهرداری دهدشت ، زمین مورد نیاز را تا روز دوشنبه 16 اسفندماه جاری تهیه و تامین نکند این اعتبار برگشت داده خواهد شد.

*** دلایل مخالفت شورای شهر دهدشت برای پروژه اسکان مسافران را افشاء می کنم

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه گفت: اگر شهرداری دهدشت در تهیه و تامین زمین عنوان شده همکاری نکند، بدون شک اعتبار پیش بینی شده برگشت می خورد.

زمان در بخشی از سخنان خود از عملکرد برخی اعضای شورای شهر دهدشت هم انتقاد کرد و یادآورشد: اگر زمین مورد نیاز تهیه و تامین نشود و اعتبار پیش بینی شده برگشت بخورد دلایل مخالفت شورای شهر دهدشت را برای مردم افشاء می کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز