خبرگزاری کار ایران

آنا پناهی:

عده‌ای اشعار حسین پناهی را جعل می‌کنند+تصاویر

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۸۵۰

یادواره حسین پناهی هنرمند فقید سینما و تلویزیون و شاعر و ادیب کهگیلویه و بویراحمد با حضور خانواده وی در دانشگاه یاسوج برگزار شد.

به گزارش ارسالی به ایلنا یاسوج، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه یاسوج در این برنامه گفت: حسین پناهی هنرمند ارزنده ای بود که بسیاری او را در زمان حیاتش نشناختند.

فریبرز نیکدل افزود: ابعاد دیگر زندگی حسین پناهی بعد از مرگ وی برای مردم آشکار شد که محبوبیت وی را دوچندان کرد.

وی گفت: انسان دوستی، سادگی و بی آلایش بودن از ویژگی های بارز حسین پناهی بود.

معاون دانشگاه یاسوج با اشاره به برگزاری یادواره این هنرمند فقید هم استانی اظهار داشت: دانشگاه یاسوج این آمادگی را دارد که در سالهای آینده نیز این نوع مراسم ها را برای حسین پناهی برگزار کند.

همچنین در این مراسم دختر حسین پناهی گفت: هنرمندان را باید در زمان حیاتشان ارج بگذاریم.

" آنا پناهی " افزود: اگر هنرمند گرفتار مسایل مادی نباشد می تواند خلاقیت و هنر خود را به اوج برساند.

دختر حسین پناهی با گلایه از پیام‌ها و اشعاری که در فضای مجازی به نام حسین پناهی منتشر می کنند، اظهارداشت: برخی نادانسته این جعلیات را به نام حسین پناهی انتشار می دهند و کسی که کوچکترین شناختی از اشعار و ادبیات پناهی داشته باشد جعلی بودن آنها را می فهمد.

آنا پناهی از مردم خواست تا این گونه پیام‌های جعلی و سطحی را بازنشر نکنند.

وی با تشکر از دانشگاه یاسوج در برگزاری یادواره حسین پناهی اظهار داشت: خوشحالم که پس از ۱۳ سال از فوت حسین پناهی، یک مرکز دانشگاهی و دولتی در زادگاه پناهی برای وی یادواره برگزار می‌کند.

همچنین در ادامه این برنامه سوگنامه عطا طاهری نویسنده هم استانی برای حسین پناهی قرائت شد.

در پایان این مراسم، مجموعه کتاب‌های حسین پناهی از طرف نشر آناپنا، به دانشجویان و کانون کتاب دانشگاه یاسوج اهدا شد.

عده‌ای اشعار حسین پناهی را جعل می‌کنند+تصاویرعده‌ای اشعار حسین پناهی را جعل می‌کنند+تصاویرعده‌ای اشعار حسین پناهی را جعل می‌کنند+تصاویرعده‌ای اشعار حسین پناهی را جعل می‌کنند+تصاویرعده‌ای اشعار حسین پناهی را جعل می‌کنند+تصاویرعده‌ای اشعار حسین پناهی را جعل می‌کنند+تصاویرعده‌ای اشعار حسین پناهی را جعل می‌کنند+تصاویر عده‌ای اشعار حسین پناهی را جعل می‌کنند+تصاویر عده‌ای اشعار حسین پناهی را جعل می‌کنند+تصاویر

گزارش و عکس : محمود آرام 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز