خبرگزاری کار ایران

شفیعی:

مریوان در نوروز ۹۶ پرشورتر از سال‌های گذشته ظاهر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۴۴۹

فرماندار مریوان در جلسه ستاد تسهیلات و خدمات سفرهای نوروزی با اشاره به اینکه مریوان لیاقت بیش از این ها را دارد، گفت: شهرستان مریوان باید در نوروز ۹۶ پرشورتر از سال‌های گذشته ظاهر شود.

به گزارش ایلنا ،محمد شفیعی با اشاره به اینکه مسئولین علاوه بر کارهای روزمره اداری خود باید برای سال آینده ایده‌های نو و جدید داشته باشند، اظهارداشت: شهر مریوان باید پرشور تر از سالهای گذشته برای سال نو ظاهر شود.

شفیعی فرماندار جدید مریوان، افزود: مردم این شهرستان انتظار تغییر و تحول دارند مردم انتظار دارند هم در رفتا و هم در عمل شاهد تغییر باشند و همه مسئولین باید مریوان را بهتر و بیشتر از گذشته معرفی کنند. وی با ابراز تأسف از اینکه چرا نباید در ورودی های مرکز استان تابلوی راهنمایی برای مسافران و گردشگران شهر مریوان وجود داشته باشد . افزود: بی توجهی به این موضوع ظلم به مریوان است وی و تأکید کرد در آینده نزدیک ۵ تابلوی بزرگ برای ورودی های پلیس راه سنندج و کامیاران جهت معرفی مریوان و راهنمایی مسافران و گردشگران این شهرستان پیش بینی شده است.

وی همچنین افزود: از برنامه‌های بزرگ جهت معرفی مریوان استقبال می کنیم و برگزاری بازارچه در کنار سد گاران که توسط شهرداری چناره پیشنهاد شده است استقبال می کنیم .

فرماندار مریوان با بیان اینکه کلیه دستگاههای خدمات رسان باید حفاری های خود را در داخل و خارج از شهر تا ۱۰ اسفند سالجاری انجام دهند، گفت: تحت هیچ شرایطی نباید در ایام حضور مهمانان نوروزی شاهد حفاری و نمای نازیبا در مریوان باشیم.

وی تصریح کرد: همه مردم اعم از بازاریان و مسئولین باید دست به دست هم دهند تا مریوان را بهتر از هر زمانی دیگری به مهمانان نورزی نشان دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز