خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان خبر داد:

زرند و رفسنجان در بین نامزدهای نهایی کسب عنوان سومین پایتخت کتاب ایران

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۳۶۴

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: شهرهای رفسنجان و زرند از استان کرمان به جمع ۲۰ نامزد نهایی کسب عنوان سومین پایتخت کتاب ایران راه یافتند.

به گزارش ایلنا، وحید محمدی معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به روند انتخاب نامزدهای نهایی کسب عنوان سومین پایتخت کتاب ایران اظهار کرد: بنا به اعلام دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ در این دوره  ۱۰۲ شهر طرح ها و برنامه های خود را برای رقابت و کسب عنوان سومین پایتخت کتاب ایران به دبیرخانه مرکزی ارسال کرده اند که پس از چند مرحله داوری؛ ۲۰ شهر به عنوان نامزد معرفی شده اند.

محمدی با بیان اینکه از استان کرمان برنامه ها و طرح های مربوط به شهرهای رفسنجان و زرند مورد توجه و انتخاب قرار گرفته اند افزود: این دو شهر به مرحله بعدی راه یافتند.

وی در پایان یادآور شد: در روزهای گذشته و در دیدار مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از شهرداران و روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانهای مذکور تقدیر به عمل خواهد آمد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز