خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری گیلان:

استقرار تیم‌های امدادی برق و ماشین آلات در مناطق برف‌گیر گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۸۷۳

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری گیلان گفت: بیمه عمومی ماشین آلات دستگاه های خدماتی ضروری است.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیرکل ستاد مدیریت بحران در خصوص بحران پیش رو و بارش برف احتمالی گفت: راه و شهرسازی، راهداری ، بنیاد مسکن، آب و فاضلاب، برق و شهرداری داشته‌های خود را مورد بررسی و هم افزایی قرار داده اند.

افشین عزیزی افزود: ۵ دستگاه گریدر و ۱۰ دستگاه لودر از نیازهای برف پیش رو است که در حال حاضر ۵ دستگاه کشنده در گیلان وجود دارد که قرار است از صبح پنجشنبه این ماشین آلات در مناطق عملیاتی خود مستقر شوند.

وی بیان داشت: از  پلیس راه و نیرو انتظامی انتظار می‌رود همچون گذشته با ستاد مدیریت بحران  همکاری کنند.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران گفت: بیمه عمومی ماشین آلات دستگاه های خدماتی ضروری است.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری گیلان با بیان اینکه  پیمانکاران آب شهری و روستایی را به خدمت گرفتیم، بیان داشت: این پیمانکاران با دستگاه‌های خود به تیم های امدادی برق کمک رسانی خواهند کرد.

وی افزود: اولویت بر بازنگه داشتن راه‌های اصلی است که پس از آن راه های روستایی بازگشایی خواهد شد.

عزیزی با ابراز امیدواری از پای کار بودن شهرداران گفت: مدیریت برف در ۲۰ ساعت اولیه ضرورت جدی دارد.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری گیلان بیان داشت: در مناطقی که امکان قطعی برق وجود دارد، نیرو مستقر  خواهد شد که در زمان بارش برف مشکل حمل نقل نیروها وجود نداشته باشد.

وی به تهیه آب بسته بندی در شهرها  و روستاهایی که احتمال بارش برف بیشتری دارد اشاره کرد و تصریح کرد: تمهیدی اندیشیده شده تا در زمینه آبرسانی مشکلی به وجود نیاید.

عزیزی افزود: مقرر شد که همه دستگاه های اجرایی از روز پنجشنبه ظهر یک نماینده در ستاد مدیریت بحران استان داشته باشند تا ارتباطات بین دستگاهی با سرعت بهتری انجام گیرد.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری گیلان ادامه داد: قول و گزارش مدیران باید ضمانت اجرایی داشته باشد که در برف هفته گذشته متاسفانه خوب عمل نشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز