خبرگزاری کار ایران

شهردار کرمان‬ خبر داد:

جمع‌آوری شبانه‌روز ٤٠٠ تن زباله در کرمان/ ١٥ دستگاه خودروی مکانیزه حمل زباله رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۹۱۷

شهردار کرمان گفت: ٤٠٠ تن زباله به صورت شبانه‌روز از کرمان جمع آوری می‌شود که شهرداری قبلا با ١٠٠ دستگاه این کار را انجام می‌داد و تا امروز ٦٧ دستگاه از تعداد ١٠٠ خودرو نوسازی شده است.

‫به گزارش ا‬یلنا، علی بابایی شهردار کرمان عصر امروز در آئین رونمایی از ١٥ دستگاه خودروی مکانیزه خدمات‌شهری با بیان اینکه در راستای نام‌گذاری سال ٩٥ از سوی مقام معظم رهبری به نام "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" شهرداری کرمان بخشی از امور داخلی خود از جمله جمع‌آوری و حمل زباله را به بخش‌خصوصی واگذار کرده، افزود: در حال حاضر بخش‌خصوصی برای سهولت جمع‌آوری و حمل زباله اقدام به خریداری ١٥ دستگاه خودروی مکانیزه کرده است.

بابایی با اظهار به اینکه ٤٠٠ تن زباله به صورت شبانه روز از کرمان جمع آوری می‌شود، ادامه داد: شهرداری قبلا با ١٠٠ دستگاه این کار را انجام می‌داد و تا امروز ٦٧ دستگاه از تعداد ١٠٠ خودرو نوسازی شده است.

شهردار کرمان گفت: با سپردن کار به بخش‌خصوصی هم شاهد کاهش ٤٠ درصدی هزینه‌های شهرداری هستیم و هم ناوگان حمل زباله نوسازی می شود.

وی درباره رونمایی از ١٥ دستگاه خودروی مکانیزه خدمات شهری خاطرنشان کرد: هرکدام از این دستگاه‌ها هزینه معادل ١٨٠ میلیون تومان در بر داشته که توسط بخش خصوصی تامین شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز