خبرگزاری کار ایران

بهرام قدیمی در گفت و گو با ایلنا:

IFIUS نماد ورزش پاک در دنیاست/از یک اتاق ۲ متری رئیس فدراسیون جهانی شدم

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۸۰۹

رئیس ایرانی فدراسیون بین المللی ورزش‌های بین دانشگاهی جهان(IFIUS) گفت: با توجه به تلاش‌ها و عملکرد چند ساله در این فدراسیون٬ اکنون به نماد ورزش پاک و بازی منصفانه در جهان تبدیل شده‌ایم.

به گزارش ایلنا، مسابقات ورزش‌های بین دانشگاهی جهان اوایل اردیبهشت سال آینده در شهر «آنتورپ » بلژیک برگزار خواهد شد که به همین منظور، نمایندگان کشورمان اخیرا تمرینات خود را برای حضور موفقیت آمیز در این رقابت‌ها آغاز کرده‌اند تا نتایج درخشان دیگری در کارنامه این فدراسیون دانشگاهی و همچنین ورزش کشورمان ثبت کنند.

در روزهایی که‌ تیم های اعزامی ایران به مسابقات بلژیک مشغول آماده‌سازی خود هستند، با دکتر «بهرام قدیمی» رئیس فدراسیون بین المللی ورزش‌های بین دانشگاهی جهان، همکلام شدیم که چکیده آن را پیرامون موضوعات مختلف می خوانید:

به دنبال کسب بهترین نتایج در بلژیک هستیم
رقابت‌های امسال در رشته‌های والیبال، بسکتبال، فوتبال و گلف برگزار خواهد شد که بانوان کشورمان نیز در این رویداد حضور خواهند داشت. با توجه به آمادگی بالای ورزشکاران کشورمان، بهترین نتایج برای کاروان ایران حاصل خواهد شد.

کارنامه کاروان ایران در دوره قبلی بازی ها عالی بود
در دوره گذشته مسابقات ورزش‌های بین دانشگاهی جهان که در بلژیک برگزار شد، تیم های فوتسال و بسکتبال کشورمان قهرمان شدند. ضمن این که تیم والیبال بانوان ایران هم به عنوان نایب قهرمانی رسید که کارنامه ای درخشان برای ورزش ایران محسوب می شود.

کمیت و کیفیت مسابقات، هرسال بالاتر می‌رود
تعداد تیم های شرکت کننده در دوره های قبلی این رقابت ها، از نظر کمی و کیفی با افزایشی چشمگیری همراه بوده و از تمامی قاره های جهان ورزشکاران در مسابقات ما حضور دارند. از نظر کیفی نیز سطح مسابقات هر سال افزایش می‌یابد به طوری که سطح مسابقات فدراسیون بین‌دانشگاهی، کلاسی جهانی پیدا کرده است.

IFIUS نماد ورزش پاک در دنیاست/از یک اتاق ۲ متری رئیس فدراسیون جهانی شدم

ورزش پاک و بازی منصفانه تنها هدف ماست
در تمامی دوره‌های برگزار شده مسابقات بین دانشگاهی جهان، تمامی ورزشکاران حاضر دانشجو بوده‌اند و در محیطی‌آرام و بدور از مسائل ورزش‌حرفه‌ای روز دنیا، رقابت‌هایی‌پاک و زیبا را به نمایش گذاشته‌اند که این دستاوردها، نشان می‌دهد ما در فدراسیون بین المللی ورزش‌های بین دانشگاهی جهان، به اهداف و چشم اندازهای‌مان دست یافته ایم.

به دنبال میزبانی مسابقات بین دانشگاهی جهان در ایران هستیم
ما این آمادگی را داریم که بازی‌های بین دانشگاهی جهان را به میزبانی کشورمان برگزار کنیم. البته در این راه، به حمایت و مساعدت مسئولان نیاز داریم تا تمامی کشورهای دنیا از نزدیک توانمندی ایران در برگزاری مسابقات بین المللی را ببینند.

به فکر برگزاری رشته‌های انفرادی نیز هستیم
در طول سال های اخیر مسابقات بین دانشگاهی جهان در رشته های گروهی برگزار شده اند اما در نظر داریم برای دوره های بعد ورزش های انفرادی را نیز در تقویم مسابقات بگنجانیم تا شاهد برگزاری رقابت‌های مهیج در ورزش های انفرادی هم باشیم.

فدراسیون بین دانشگاهی همکاری تنگاتنگی با کمیته بین المللی المپیک دارد
به دلیل فعالیت ها و عملکرد مثبت فدراسیون بین دانشگاهی در اشاعه ورزش پاک و بازی منصفانه در سراسر دنیا که مورد توجه کمیته بین المللی المپیک نیز هست، دو سال قبل، زیر نظر IOC قرار گرفتیم که افتخاری ارزشمند هم برای فدراسیون و هم برای کل ورزش ایران به حساب می آید.

دستاوردهای مدیریت من در تربیت بدنی دانشگاه آزاد هم ورزشی بود هم فرهنگی
در سال‌هایی که ریاست تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی را برعهده داشتم، دستاوردها و افتخارات بزرگی برای دانشگاه آزاد به دست آمد که هم ورزشی بودند و هم فرهنگی.

از یک اتاق ۲ متری رئیس فدراسیون جهانی شدم
زمانی که‌ کارم را در تربیت بدنی دانشگاه آزاد آغاز کردم، دفتر کارم، اتاقی ۲ متری بود اما با تلاش و برنامه ریزی، موفقیت‌های ارزشمندی برای ورزش دانشگاه آزاد حاصل‌شد و در ادامه نیز ریاست فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های بین دانشگاهی جهان را هم عهده دار شدم. افتخاری که در ورزش ایران بی سابقه بود چرا که تاکنون سابقه نداشته یک ایرانی رئیس یک فدراسیون جهانی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز