خبرگزاری کار ایران

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی کردستان خبرداد:

انجام 76 عمل جراحی به صورت رایگان در بیمارستان تخصصی چشم

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۳۵۰

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کردستان گفت: 76 بیمار در بیمارستان تخصصی چشم کردستان، به صورت رایگان تحت عمل جراحی قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا، قاسم کاوه با اعلام این مطلب افزود: در این برنامه که با همکاری سه پزشک انجام شد، ۳۰۰ نفر ویزیت تخصصی و 76 نفر نیز عمل جراحی شدند.

وی گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر، که به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کردستان و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، بیمارستان توحید سنندج و بیمارستان تک تخصصی چشم پزشکی شهدای مدافع حرم برگزار شد، مردم محروم منطقه ویزیت شدند.

وی افزود: بیمارانی که به این بیمارستان مراجعه می‌کنند پس از ویزیت تخصصی توسط پزشک متخصص و نهایی شدن نیاز آنها به عمل جراحی، تمامی اقدامات لازم در همان روز برای انجام عمل جراحی صورت گرفت.

کاوه، با اشاره به اینکه اعزام تیم‌های بهداشتی و درمانی به مناطق محروم استان ادامه خواهد داشت و بیماران شناسایی شده در آینده خدمات تکمیلی را دریافت می‌کنند، تاکید کرد: با هماهنگی بیمارستان توحید سنندج یک بخش از بخش‌های بیمارستان به طرح ویزیت رایگان اختصاص یافته است.

وی گفت: برای تمامی بیماران اقدامات از قبیل آزمایش، اکو، اسکن چشمی و مشاوره بیهوشی و در نهایت عمل جراحی با موفقیت انجام شد.

در این طرح، جراحی به صورت کاملاً رایگان انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز