خبرگزاری کار ایران

در جلسه مدیریت بحران شهرستان صومعه سرا مطرح شد؛

تاکید بر جدیت فعالیت دستگاه های خدمات رسان/ تقدیر از پخت شبانه روزی نانوایی ها

asdasd
کد خبر : ۴۵۵۱۸۹

همزمان با شروع بارش های برف در شهرستان صومعه سرا جلسه مدیریت بحران این شهرستان به ریاست فرماندار و با حضور کلیه اعضای ستاد بحران و نماینده امروز در فرمانداری برگزار شد.

به گزارش ایلنا از صومعه سرا، همزمان با شروع بارش های برف در شهرستان صومعه سرا، جلسه مدیریت بحران این شهرستان به ریاست فرماندار و با حضور کلیه اعضای ستاد بحران و نماینده محترم صبح امروز در فرمانداری برگزار شد.

فتح اللهی در این جلسه با تاکید بر حضور کلیه مدیران دستگاه های خدمات رسان و لغو مرخصی ها تا رفع کامل بحران های احتمالی گفت: همه اعضای ستاد بحران وظیفه دارند از وضعیت لحظه به لحظه نقاط مختلف به ستاد بحران گزارش دهند.

وی با بیان اینکه در سطح 19 روستا قطعی موردی برق داشتیم که با حضور به موقع ماموران برق ترتیب اثر داده شده، افزود: تعدادی قطعی تلفن نیز در 12 روستا گزارش شده که با تلاش ماموران مخابراتی در حال رفع عیب است.

فرماندار صومعه سرا از آمادگی صنعت معدن تجارت در پخت شبانه روزی نانوایی های دوگانه سوز تشکر  و تاکید کرد: بایست ارزاق عمومی معمول پیش بینی شود تا آمادگی مان در برابر وقوع بحران های احتمالی دوچندان شود.

وی از آمادگی کلیه مدارس و سالن های ورزشی جهت اسکان موقت خبر داد و افزود: برف روبی بهنگام جاده ها و مدارس و مراکز عمومی حائز اهمیت برای ستاد بحران است.

فتح اللهی احساس امینت را از خود امنیت برای شهروندان مهمتر خواند و بیان داشت این احساس شکل نمی گیرد مگر با تلاش و حضور به موقع مسئولان در میدان عمل.

فرماندار صومعه سرا باز بودن راه های  دسترسی به ایستگاه های گاز را نیز حائز اهمیت خواند و افزود: افرادی که با قبول زحمت و مشقت در حال رفع مشکلات ناشی از بارش برف هستند کار جهادی انجام می دهند و نباید با برخوردهای نامناسب از سوی مردم و مسئولان به ایشان بی احترامی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز