خبرگزاری کار ایران

امیر جوان کیا:

کلیه اقدامات دفاتر اسناد رسمی به صورت الکترونیکی انجام می گیرد

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۸۴۶

مدیر کل ثبت اسناد و املاک آذربایجان غربی گفت: ثبت اسناد و املاک اذربایجان غربی رتبه اول کشوری در شاخصه های اختصاصی کسب کرده است.

به گزارش ایلنا از ارومیه،مدیر کل ثبت اسناد و املاک آذربایجان غربی در صبحانه کاری با خبرنگاران استانی با تبریک دهه فجر با اشاره به تغییر زیرساخت های ثبتی در ارومیه در خصوص استفاده از فناوری های نوین اطلاعاتی  از تقویت ایجاد بانک های اطلاعاتی ثبتی خبر داد و گفت: استان در 7 ماهه اول امسال موفق به کسب به رتبه اول کشوری در شاخصه های اختصاصی ثبتی شد.

 امیر جوان کیا افزود : ثبت و اسناد و املاک با توجه به اینکه یکی از پرمراجعه ترین ادارات است مجبور شدیم ارومیه را ارتقا دهیم و اداره ثبت و اسناد منطقه 2 ارومیه را فعال کنیم.

 وی ادامه داد : در ساختار جدید اداره کل بخش های اجرای مفاد اسناد ارومیه و ثبت شرکت ها نیز ارتقا پیدا کرده و به صورت اداره مدیریت می شوند.

 جوان کیا از افتتاح اداره ثبت و اسناد و املاک شوط و افتتاح رسمی منطقه 2 ارومیه در دهه فجر خبر داد و گفت :  برای اداره ثبت اسناد واملاک پلدشت نیز در صدد تامین ساختمان اختصاصی هستیم تا هر چه زودتر به بهره برداری برسد.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان از راه اندازی پلمپ دفاتر به صورت الکترونیکی هم خبر داد و تاکید کرد : در گذشته پلمپ به صورت سنتی بود که در ساختار جدید کلیه اقدامات به صورت الکترونیکی انجام می گیرد و نیاز به مراجعه عمومی نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز