خبرگزاری کار ایران

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد:

بهره‌برداری از 8 هزار واحد مسکن مهر گیلان تا پایان دولت یازدهم

asdasd
کد خبر : ۴۵۱۰۹۸

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: حدود 8 هزار واحد مسکن مهر باقی مانده گیلان تا پایان دولت یازدهم به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایلنا از رشت، مهرآبادی قائم مقام وزیر در مسکن مهر کشور در ابتدای ورود به گیلان با محمد علی نجفی استاندار گیلان دیدار کرد.

 نجفی در دیدار با قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر کشور گفت: 62 هزار واحد مسکن مهر در گیلان تاکنون به متقاضیان واگذار شده است که از این تعداد 41 هزار واحد مسکونی توسط راه و شهرسازی و بقیه نیز توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آماده شده است.

وی بابیان اینکه رسیدگی به مشکلات متقاضیان مسکن مهر در 3 سال گذشته مورد تاکید بوده است؛ گفت: در دولت یازدهم وقت زیادی برای حل مشکلات مسکن مهر و فراهم کردن زیر ساخت های لازم گذاشته شد.

در این دیدار استاندار گیلان بابت توجه ویژه‌ای که مهندس مهرآبادی و همکاران‌شان به مسکن مهر استان داشته اند، تشکر کرد و خواستار کمک بیشتر برای اتمام هرچه سریع‌تر این پروژه ها در گیلان شد.

در جریان سفر یک‌روزه مهندس مهر آبادی قائم مقام وزیر در مسکن مهر کشور از استان گیلان ظهر  امروز در شهرستان تالش با اشاره به وضعیت ساخت مسکن مهر در این شهرستان اظهار داشت: مسکن مهر این شهرستان بصورت سه جانبه  1196 واحد بود که تاکنون 476 واحد آن افتتاح و همه آنها تحویل متقاضیان شده و 720 واحد باقیمانده که در دهه فجر امسال 40 واحد دیگر آن به بهره برداری خواهد رسید.

وی همچنین به واحدهای مسکن مهر خود مالک شهرستان تالش اشاره کرد و بیان داشت: از  3041 واحد مسکن مهر خود مالک در شهرستان تالش  3038 واحد آن به اتمام رسیده است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر هم گفت: امسال مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان برای تامین خدمات زیربنایی، روبنایی، آماده سازی معابر، پرداخت عوارض ساختمانی و دیگر موارد مورد نیاز برای مسکن مهرکشور اختصاص یافت.

این مقام مسئول افزود: حدود 8 هزار واحد مسکن مهر در گیلان باقی مانده که از پیشرفت فیزکی بالایی برخوردار است و تا پایان دولت یازدهم آماده می شود

 مهرآبادی در پایان از افتتاح 1380 واحد مسکن‌مهر در استان‌گیلان درشهرهای‌رشت، آستانه ، تالش، لنگرود ، انزلی، لوشان و فومن و با هزینه‌ای بالغ بر 932400 میلیون ریال در دهه مبارکه فجر امسال خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز