خبرگزاری کار ایران

شهردار کهریزک در گفت و گو با ایلنا تشریح کرد:

مشارکت مدیریت شهری کهریزک در برپایی آیین تشییع آیت الله هاشمی

asdasd
کد خبر : ۴۴۷۳۲۳

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کهریزک با حضور در آیین تشییع آیت الله هاشمی رفسنجانی و مشارکت در برگزاری مراسم ، دین خود را به یار دیرین امام خمینی(ره) ادا کردند.

 «رامین عربی»در گفت وگو با خبرنگار ایلنا درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت و اظهار داشت: حضور خودجوش و چشمگیر ملت باوفای ایران در مراسم خاکسپاری آیت الله هاشمی، فقط تشییع نبود بلکه تجلیل از زحمات یک عمر خدمت صادقانه وی بود که به جا آوردن این رسم وفاداری در سایه اتحاد و همدلی حماسه ای دیگر آفرید.

شهردار کهریزک در ادامه از مشارکت و حضور نیروهای شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر کهریزک در مراسم و میزبانی از جمعیت تشییع کنندگان خبر داد و گفت: همجواری موقعیت جغرافیایی شهر کهریزک با مرقد مطهر امام خمینی(ره) در همه مناسبت های ملی و مذهبی، توفیق خدمت را نصیب مدیریت شهری کهریزک می کند و نیروهای واحد روابط عمومی، خدمات شهری و بسیج و ایثارگران از روز دوشنبه به طور آماده باش در حرم مطهر مشغول خدمت و آماده سازی محیط بوده اند تا بتوانند در کنار سایر نهادهای مختلف بخشی از میزبانی آیین تشییع آیت الله هاشمی را عهده دار باشند.

وی افزود: در این مراسم واحد بسیج و ایثارگران با مشارکت واحد روابط عمومی در راستای پذیرایی و ارائه خدمات فرهنگی به مردم در محدوده حرم اقدام به برپایی 2 ایستگاه صلواتی کردند که از اولین لحظات روز سه شنبه تا پایان مراسم متولیان ایستگاه ها مشغول ارائه خدمات بودند.

شهردار کهریزک در ادامه به فضا سازی محیط شهری با بنرهای تسلیت  و اطلاع رسانی از زمان و مکان برپایی مراسم خاکسپاری اشاره کرد و گفت: اهالی همیشه در صحنه شهر کهریزک به همراه مسئولان و اعضای شورای اسلامی شهر با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) با بزرگمرد عرصه سیاست ایران وداع کردند.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز