خبرگزاری کار ایران

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

مردم در تشییع آیت الله هاشمی نشان دادند که راه ایشان ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۴۴۷۰۵۷

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از حضور مردم در آئین تشییع و تدفین رئیس‌مجمع تشخیص مصلحت نظام، اظهار داشت: مردم در تشییع آیت الله هاشمی نشان دادند که راه ایشان ادامه دارد و ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایلنا از یاسوج، سیدموسی خادمی در آئین بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در مصلای یاسوج گفت: ملت ایران در آئین تشییع آیت الله نشان دادند که ایشان و راه ایشان مورد احترام بوده و این راه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی معمار سازندگی ایران بود، خاطرنشان کرد: هاشمی مدیری توانمند بود که بخوبی درس مدیریت استراتژیک و راهبرد را می دانست.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: آیت الله هاشمی دارای سه ویژگی اعتدال، صبوری و امیدواری بود که همه ویژگی های ایشان برگرفته از ویژگی های قرآنی است.

خادمی افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی معتقد به بهره گیری از تمامی ظرفیت های سیاسی در مدیریت ها بود و همواره در مدیریت ها از مشارکت سلایق سیاسی بهره برد.

وی گفت: آیت الله هاشمی باوجود اینکه از برخی گله مند بود اما هیچگاه شکوائیه ای نداشت و این صبر را باید صبر جمیل نامید.

به گزارش ایلنا از یاسوج، در آئین بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در یاسوج، حضور مردم و مسئولان در کنار هم بسیار باشکوه بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز