خبرگزاری کار ایران

در صحن آزادی انجام شد؛

آغاز برنامه‌های پایتخت فرهنگی‌جهان اسلام از جوار مضجع شریف رضوی

asdasd
کد خبر : ۴۴۳۸۴۲

مراسم آغازین رویداد فرهنگی مشهد 2017، در صحن آزادی حرم مطهر حضرت امام رضا علیه السلام برگزار شد.

به گزارش ایلنا، برنامه های رویداد پایتخت فرهنگی جهان اسلام با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار خراسان رضوی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهد، قائم مقام آستان قدس رضوی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و سایر مسئولان استان، آغاز شد.

پخش صلوات خاصه‌حضرت امام رضا(ع) و مداحی اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) زینت‌بخش‌این مراسم بود.

زیارت حرم مطهر رضوی، نواختن زنگ "پایتخت فرهنگی‌جهان اسلام - مشهد 2017" در یکی از مدارس مشهد، رونمایی از ألمان «مشهد ٢٠١٧» در میدان شهدا، سخنرانی در دانشگاه فردوسی‌مشهد، تشکیل شورای سیاستگذاری "پایتخت فرهنگی جهان اسلام - مشهد 2017"، برگزاری یک نشست رسانه ای و ... از اهداف سفر «سیدرضا صالحی امیری» به مشهد است.

به مناسبت انتخاب مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال 2017 بیش از 100 برنامه فرهنگی و آموزشی در گستره ملی و منطقه‌ای در طول سال 2017 در این کلانشهر مذهبی برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر خود به مشهد مقدس، در این سفر با«آیت الله علم الهدی»نماینده ولی فقیه در خراسان‌رضوی و «آیت‌الله رییسی» تولیت آستان قدس رضوی دیدار می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز