خبرگزاری کار ایران

صبح امروز رخ داد؛

آتش‌سوزی بانک انصار با اقدام سریع آتش‌نشانان شهر باران مهار شد

asdasd
کد خبر : ۴۴۲۲۳۶

آتش‌سوزی بانک انصار بعلت وجود مواد قابل اشتعال همچون یونولیت و کاغذ در کانون حریق موجبات بروز دود گرفتگی شدید شد که با اقدام سریع آتش نشانان شهر باران مهار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مبنی بر مشاهده دود از بالکن بانک انصار، بیدرنگ ستاد فرماندهی ۳ دستگاه خودروی اطفایی به همراه ۸ آتش‌نشان از ایستگاه ۴ آتش‌نشانی را به محل حادثه واقع در گلسار -نبش خیابان ۱۲۲ اعزام کرد.

شهرام مومنی معاونت عملیات سازمان آتش نشانی با بیان اینکه به محض رسیدن دود و شعله زیادی از بالکن بانک انصار مشاهده می شد، افزود: بواسطه غلظت دود و وجود شعله های شدید، آتش نشانان اعزامی پس از تجهیز خود به تجهیزات انفرادی و ایمن سازی محل حادثه، آتش را به وسیله چند رشته لوله آبدهی و چندین دستگاه خاموش کننده در کمتر از ۱۰ دقیقه مهار و اطفاء کردند.

مومنی  با بیان اینکه بعلت وجود مواد قابل اشتعال همچون یونولیت و کاغذ در کانون حریق موجبات بروز دود گرفتگی شدید فراهم شد، افزود: آتش‌نشانان پس از ۲ ساعت عملیات لکه گیری، تخلیه کامل دود و ایمن سازی محل حادثه به ایستگاه مربوطه مراجعت کردند.

همین گزارش حاکی است علت و میزان خسارت این آتش‌سوزی توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز