خبرگزاری کار ایران

جباری خبر داد:

برگزاری سومین همایش ملی حسابداری و مدیریت در دانشگاه‌آزاد کاشان

سومین همایش ملی حسابداری و مدیریت با حضور اساتید، دانشجویان، صاحبان صنایع و معاونت‌های مالی ادارات با همکاری هیات‌علمی در سالن غیاث‌الدین جمشید کاشانی دانشگاه‌آزاد کاشان برگزار شد.

 به گزارش ایلنا، حسین جباری دبیر اجرایی این همایش، نظارت مالی و شفاف سازی و ارائه  آخرین  یافته‌های رشته‌های حسابداری  و مدیریت در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی را از مهمترین اهداف این همایش برشمرد و گفت: دوره قبلی این همایش یکسری مقالات با موضوعات خوبی که مرتبط با اقتصاد مقاومتی بود ارائه شد.

وی از پذیرش 112 مقاله از بین 215 مقاله ارائه شده به این همایش خبر داد و گفت: با توجه به اینکه بیشتر این مقالات  از استان‌های اصفهان،  تهران،  مازنداران، خراسان‌رضوی و آذربایجان‌شرقی بود می‌تواند در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی موثر باشد.

 وی از استقبال بسیار خوب اساتید، دانشجویان و صاحب‌نظران مدیریت، مالی و اقتصادی از سومین همایش  ملی حسابداری  و مدیریت اظهار رضایت و تصریح کرد: برگزاری این همایش می‌تواند در راستای اصل 44 قانون اساسی در خصوصی‌سازی  اقتصاد دولتی کمک کند.

جباری دبیر علمی این همایش نیز به نقش علوم مالی در بالندگی جامعه برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی  اشاره کرد و گفت: دستیابی به  یکسری از اهداف در بخش‌های مالی و حسابداری، مالیاتی و ارزیابی برای پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی  و رسیدن به مزیت‌های داخلی از مهمترین رویکرد این همایش است.

 وی  ایجاد پیوند کاربردی بین مباحث تئوریک و دانشگاهی در بخش‌های مختلف تولیدی، صنعتی و خدماتی را از مهمترین اهداف این همایش برشمرد و گفت: امیدواریم خروجی این همایش بتواند کاربردی اساسی در بخش‌های مالی، مدیریت و صنعت داشته باشد.

 در این  همایش کارشناسان به نقش این همایش در اقتصاد مقاومتی، آسیب‌شناسی تحقیقات در حوزه  حسابداری و مدیریت، نقش علوم مالی واثرگذاری بودجه در بالندگی جامعه برای تحقق اهداق اقتصاد مقاومتی، نظریه بازی‌ها و کاربرد آن در مدیریت، نقش حسابداری تعهدی در شفافیت مالی و سیستم‌های بازاریابی نوین  مطالبی ارائه کردند.

شایان ذکر است، در حاشیه این همایش نیز تولیدات و دستاوردهای صنایع دستی دانشجویان درمعرض دید عموم قرار گرفته بود.

کد خبر : ۴۳۸۷۳۵