خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

تشریح برنامه‌های حضور سفیر بلغارستان در کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۴۳۶۹۳۱

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج با تشریح برنامه‌های حضور 2 روزه سفیر بلغارستان در ایران که به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده است، اظهار امیدواری کرد این سفر بتواند به توسعه این استان کمک کند.

جبار کیانی به ایلنا در یاسوج گفت: هریستو پولنداکف سفیر بلغارستان در ایران برای بازدید از طرح‌های تولیدی، کشاورزی، صنعتی و گردشگری به یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده است.

وی با بیان اینکه برای سفر دو روزه سفیر بلغارستان و رایزن اقتصادی این کشور به کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌های مختلفی پیش بینی شده است، اظهار داشت: نشست با استاندار، مقامات ارشد دولتی، فعالان اقتصادی و هیات نمایندگان اتاق بازرگانی یاسوج از مهمترین برنامه های این سفر است.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج افزود: گشت شهری در شهر یاسوج، ضیافت شام به میزبانی اتاق بازرگانی یاسوج همراه با اجرای زنده موسیقی محلی از جمله برنامه‌های روز اول سفیر بلغارستان به مرکز کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.

جبار کیانی گفت: بازدید از طرح‌های تولیدی، کشاورزی، صنعتی و گردشگری، مصاحبه با صدا و سیمای مرکز استان و کنفرانس مطبوعاتی با رسانه‌ها از جمله برنامه‌های روز دوم سفر سفیر بلغارستان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز