خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

شورا بدنبال رفع نگرانی‌های تیم سپیدرود/شهرداری در صورت تملک به وضعیت‌تیم سامان می‌بخشد

asdasd
کد خبر : ۴۳۵۷۵۴

نایب رئیس‌شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه شهرداری رشت در صورت تملک به این تیم سروسامان می بخشد، خرید این تیم را منوط به شفاف شدن وضعیت مالی آن دانست.

مظفر نیکومنش نودهی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، با ابراز نگرانی از وضعیت باشگاه سپیدرود رشت اظهار داشت: با توجه به نزدیک‌شدن به پایان نیم فصل اول لیگ دسته یک، خطر نقل و انتقال بازیکنان تیم را تهدید می‌کند.

نایب رئیس‌شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر اینکه سپیدرود از سابقه زیادی در فوتبال کشور برخوردار است و افتخار رشت محسوب می شود، افزود: همه اعضای شورا متفق القول از این تیم حمایت می کنند.

وی با اشاره به اینکه شهردار رشت پیشنهاد خرید و تملک این تیم را مطرح کرده است، افزود: با ارائه لایحه شهرداری، کمیسیون بودجه و فرهنگی شورای شهر رشت پیگیر امکان خرید تیم سپید رود شدند.

نیکومنش با اشاره به اینکه روند حمایت شهرداری رشت از تیم سپیدرود باید با بررسی‌های کارشناسی انجام شود، گفت: قرار شد ابتدا وضعیت این تیم به طور کامل شفاف سازی شود و در مرحله بعد بحث خرید و حمایت مطرح شود.

وی با ابراز امیداواری از اینکه سپیدرود با تیمداری شهرداری از بلاتکلیفی خارج شود، گفت:شهرداری رشت در صورت تملک به این تیم سروسامان‌می‌بخشد و نگرانی‌های بازیکنان و کادرفنی‌برطرف می‌شود.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه شهرداری هنوز هیچ عنوان قانونی در خصوص تیم سپیدرود ندارد تصریح کرد:علیرغم وضعیت موجود شهرداری رشت این تیم را از نظر مالی،ایاب و ذهاب،اسکان و محل تمرین حمایت می کند.

نیکومنش با بیان اینکه اعضای شورا موافق خرید تیم سپیدرود هستند، گفت:امیداورم با شفاف سازی وضعیت مالی و هزینه‌های تیم امکان خرید سپیدرود فراهم و نگرانی‌های رشتوندان در این خصوص برطرف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز