خبرگزاری کار ایران

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس هشتم:

اغلب مردم با تغییر نام کهگیلویه و بویراحمد موافقند/ به رای مردم احترام بگذارید

asdasd
کد خبر : ۴۳۰۰۸۱

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس هشتم گفت: در تغییر نام کهگیلویه و بویراحمد باید به خردجمعی احترام گذاشت و اگر مردم استان خواستار این تغییر هستند مسئولان نیز باید تابع خواست و نظر مردم باشند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، ستار هدایت‌خواه در گفت و گو با رسانه‌ها ضمن بیان این مطلب گفت: در دوران استاندار سابق ”آقای نوذری” در نامه ای به وی نوشتم که من بعنوان وکیل مردم در مجلس شورای اسلامی با رعایت برخی شرایط معتقد به تغییر نام کهگیلویه و بویراحمد هستم.

وی بسترسازی اجتماعی برای تغییر نام ، توجه به خواسته‌های مردم در این ارتباط و جلوگیری از ورود مسائل حاشیه‌ای و سیاسی به این موضوع را از مهمترین شرایط مورد نظرخود برای تغییر نام کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس هشتم شورای اسلامی افزود: از سویی نمی بایست اینگونه بیان شود که وجود نام کهگیلویه و بویراحمد مهمترین عامل توسعه نیافتگی این استان است.

هدایت‌خواه با تشریح برخی نظرسنجی‌های صورت گرفته از سوی دستگاه‌های مرتبط، اظهارداشت: در سال ۸۲- ۸۱ نظرسنجی‌هایی شکل گرفت که اغلب شرکت‌کنندگان با تغییر نام کهگیلویه و بویراحمد موافق بودند.

مخبر سابق کمیسیون فرهنگی مجلس هشتم شورای‌اسلامی گفت: در آن نظرسنجی‌ها جوانان و تحصیلکردگان بیشترین قشری بودند که خواستار و موافق تغییر نام کهگیلویه و بویراحمد شدند.

هدایت‌خواه تاکید کرد که در تغییر نام کهگیلویه و بویراحمد باید به خردجمعی احترام گذاشت و اگر مردم استان خواستار این تغییر هستند مسئولان نیز باید همان کار را انجام دهند.

این استاد دانشگاه افزود: در جایگزینی نام هم باید رعایت دقت صورت گرفت و نامی را جایگزین نام کهگیلویه و بویراحمد کرد که مردم خواستار آن بوده و هستند.

وی در پاسخ به این سئوال که اسم پیشنهادی شما در این ارتباط چیست؟ خاطرنشان کرد: من نظر خاصی در این ارتباط ندارم اما معتقدم باید به نظر جمعی احترام گذاشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز